Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-15 11:31:24
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 12.08.2019 o 02:18, Izaura pisze:

> Dwór angielski już 'podziękował' Niemcom i Francuzom za towarzystwo.
> Teraz warto uważnie przyglądać się innym monarchiom, typu Holandia,
> Dania, itd.
>
> Może nie tak zaraz skromności, ale na początek większego poczucia
> współnoty.
> Naturalnie wymaga to odbudowy elity, której, de facto nie ma.

Osobiście widzi mi się dwór królewski w Szwecji, Król tam hoduje kozy,
króliki i gołębie, nie, nie jest hodowcą to tylko takie hobby zamiast
pławić się w luksusach i szastać na lewo i prawo kasą podatnika. Do
pracy jeździ tramwajem. W Hiszpanii też poważna zmiana po rozpasanym
Juanie..

No, jakby nie patrzeć - jest obecne to poczucie wspólnoty wśród Polaków
- przed kim jak nie przed rodakami można zabłyszczeć tym co mam ja a
inni mogą tylko o tym marzyć.. Przede wszystkim na tym polega
"wspólnota" Polaków.

Odbudowy? A kiedyż to w nowożytnej Polsce była jakaś niesamozwańcza elita?