Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-18 03:57:22
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-08-17 11:43, Trybun wrote:

> I przynajmniej ja mam wielką nadzieję że będzie reelekcja dla Trumpa.
> Zdecydowanie najlepszy prezydent z tych co pamiętam. Nagle przestali
> masowo ginąć ludzie w świecie w ramach amerykańskiej" walki o wolność i
> demokrację".  I aura światowego spisku przestała być tak wyrazista.
>
> Z tą laską to był tylko cytat - chodziło o zdanie pewnego baarrrdzo
> prominentnego polityka który wyraził swoje zdanie poza kamerami. A on
> chyba wiedział co mówi.
>
> W naszym interesie to żyć sobie w spokoju i nie wtrącać się między wódkę
> [...]

Wreszcie, (w 2015), połapali się nad Potomakiem, że polityka ostatnich
dwudziestu lat doprowadziła do utraty pozycji hegemona.

Nie da się życ spokojnie pomiędzy Niemcem a Rosjaninem. Takie są wymogi
geostrategiczne dorzecza Wisły i Warty. Albo się będzie grać o tę
przestrzeń, albo zrobią to za nas inni a ludnośc tu mieszkającą zapędzą
do niewolniczej pracy.

https://www.dw.com/pl/der-spiegel-ludzie-putina-d%C4
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508?maca=pl-Twitter-sharing
//linki w tekscie także interesujące.

To co Sikorski prywatnie mówił, może świadczyc o tym, że nie rozumie
kluczowego położenia Polski na pomoście Czarnomorsko-Bałtyckim, albo
prezentuje odmienną wizje polityki geostrategicznej dla Polski, czy
Mitteleuropy.

Cały problem a Amerykanami polega na tym, że mogą być zupełnie nieobecni
w Europie, jeśli uwikłają się w wojne na Pacyfiku. Wtedy Polska będzie
jedyną liczącą się siłą wojskową w tym rejonie.

To co się działo w 1939 w Europie, może powtórzyć się dzisiaj, tylko,
jeszcze do tego dojdą Chiny, jako współtwórca imperium lądowego, na
trupie Polski.