Re: To ja będe spadał

Data: 2013-06-21 23:28:04
Temat: Re: To ja będe spadał
Od: "Chiron" <i...@g...com>

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
news:a680cf83-8719-4d61-bf61-587a550dc288@googlegrou
ps.com...
>Niestety nie mogę już wejść na stare grupy dyskusyjne, a nowe w wersji
>mobilnej są nieczytelne, w wersji komuterowej jeszcze gorzej, każda
>przeglądarka szału dostaje i rży jak spłoszeni katolicy, tfu konie. Nie
>można >też połączyć grup i tak kilka wątków wrzuciłem jednocześnie na dwie
>grupy i już nie da się odpowiedzieć na dwie, google nie rozumie co to są
>dwie grupy. Jak zauważyliście część postów jest bez cytowania, google nie
>sklepu playa już każdą przeglądarkę, nawet opery mobilne z chomikuj, jak
>najstarsze by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się >nie da
> [...]

Propozycja tego komputera nadal aktualna- mam zawsze jakiś polizingowy. Może
nic wspaniałego- ale działa i grupy obsłuży. Jak się tak mnie obawiasz- to
napisz, gdzie go mam zostawić i komu- oczywiście w granicach Łodzi.
Chcesz- to pisz na priv.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron