To ja będe spadał

1. Data: 2013-06-21 22:52:44

Temat: To ja będe spadał
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mogę już wejść na stare grupy dyskusyjne, a nowe w wersji mobilnej są
nieczytelne, w wersji komuterowej jeszcze gorzej, każda przeglądarka szału dostaje i
rży jak spłoszeni katolicy, tfu konie. Nie można też połączyć grup i tak kilka wątków
wrzuciłem jednocześnie na dwie grupy i już nie da się odpowiedzieć na dwie, google
nie rozumie co to są dwie grupy. Jak zauważyliście część postów jest bez cytowania,
google nie pokazuje cytowania, trzeba by było kopia paste i odpowiadać. Pobierałem ze
sklepu playa już każdą przeglądarkę, nawet opery mobilne z chomikuj, jak najstarsze
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj
baj.

2. Data: 2013-06-21 23:06:03

Temat: Re: To ja będe spadał
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 22:52:44 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj

szkoda

kiwiko

3. Data: 2013-06-21 23:23:02

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda

kiwiko

Dziadostwo , ulepszyli grupy tak że nie da się tego obsługiwać. Musiałbym wszystkie
posty kopowiać bądź uczyć się na pamięć co kto pisze, bo przerzuca strony bez
cytowania. A okienko do odpowiedzi jak było na cały ekran tak jest teraz maleńkie na
trzy linijki i trzeba pamiętać co się samemu pisze, bo zaraz góra tekstu się chowa,
da się pisać ale to już są katusze a nie dyskusje. Opera mi czasem łapie stare grupy
ale za chwilę cały ekran robi się taki.....gxdrhjh%&#')??%#@@"'(
A na samym spodzie kawałek normalnych postów. Nawet niewiadomo jaki tytuł wątków bo
są tylko pierwsze litery widoczne, no ulepszyli.:'(

4. Data: 2013-06-21 23:24:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 22:52:44 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> Niestety nie mogę już wejść na stare grupy dyskusyjne, a nowe w wersji mobilnej są
nieczytelne, w wersji komuterowej jeszcze gorzej,

Niestety potwierdzam.
Google spieprzyly po raz kolejny cos, co w miare dobrze dzialalo.

> a na nowych to się nie da pisać,

Nie da sie.
Ale, czy to obchodzi decyzyjnych kretynow
i innowacyjnych zarozumialcow z googla?

> więc powoli baj baj.

Mysle, ze znajdziesz sposob by wrocic.
Powodzenia :)

5. Data: 2013-06-21 23:28:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>najstarsze by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się >nie da

Propozycja tego komputera nadal aktualna- mam zawsze jakiś polizingowy. Może
nic wspaniałego- ale działa i grupy obsłuży. Jak się tak mnie obawiasz- to
napisz, gdzie go mam zostawić i komu- oczywiście w granicach Łodzi.
Chcesz- to pisz na priv.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

6. Data: 2013-06-21 23:28:37

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 23:23:02 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]
>
> A na samym spodzie kawałek normalnych postów. Nawet niewiadomo jaki tytuł wątków bo
są tylko pierwsze litery widoczne, no ulepszyli.:'(

nie martw się, jak przeczytają co piszesz to poprawią ;)

kiwiko

7. Data: 2013-06-21 23:34:37

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To mi nic nie da , bo ja nie siedzę w domu, a mam tableta i htc one za 3000 zł więc
jak najnowszy sprzęd nie obsługuje , a mnie prawie nigdy nie ma w domu więc na jedno
wychodzi.

8. Data: 2013-06-21 23:37:58

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka
To ty też widzisz te skopane nowe grupy, bo u kuzynki na kompie jak zmianiałem to nie
było dużej różnicy, chcieli moi zdaniem dostosować do smartfonów i tabletów grupy
,ale tak skopali że wszystko utrudnili.

9. Data: 2013-06-21 23:39:57

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiwiko
Od roku są dostępne nowe grupy dyskusyjne i nic nie zmienili, ale zawsze była też
stara wersja , a teraz wszystkie przeglądarki automatucznie przerzuca.

10. Data: 2013-06-21 23:50:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 23:37:58 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> Hanka
>
> To ty też widzisz te skopane nowe grupy,

Kurcze, trzeci raz piszę - tak jest namieszane, ze nie wiadomo gdzie klikac by
odpowiedziec na post.
Grupy sa skopane doszczetnie.
Nie do przyjecia dla mnie.
Nie dlatego ze nowe, tylko ze utrudniaja zamiast ulatwiac.

> chcieli moi zdaniem dostosować do smartfonów i tabletów grupy ,ale tak skopali że
wszystko utrudnili.

Wlasnie tak, niestety.

Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam
znów sie zakochałam w Lubomskim
Wizerunek osób publicznych
Cóż...historia