To ja będe spadał

11. Data: 2013-06-22 00:08:32

Temat: Re: To ja będe spadał
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 23:50:24 UTC+2 użytkownik Hanka napisał:

> Kurcze, trzeci raz piszę - tak jest namieszane, ze nie wiadomo gdzie klikac by
odpowiedziec na post.

> Grupy sa skopane doszczetnie.
>
> Nie do przyjecia dla mnie.
>
> Nie dlatego ze nowe, tylko ze utrudniaja zamiast ulatwiac.

> Wlasnie tak, niestety.

No wersja komputerowa, tu są cytowania ale mrówki a nie literki i literki pokazują
się z dużym opóźnieniem bo się przeglądarka dusi i chyba dlatego że pokazuje tysiąc
wątków i tekst się przesuwa tak że sam nie wiem co pisze, trzeba mieć zdjęcia non
stop włączone bo przyciski to zdjęcia i kasa ogromna z każdym postem ucieka jak z
chydrantu

12. Data: 2013-06-22 07:41:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-21 22:52, obywatel Andromeda uprzejmie donosi:
> Niestety nie mogę już wejść na stare grupy dyskusyjne, a nowe w wersji mobilnej są
nieczytelne, w wersji komuterowej jeszcze gorzej, każda przeglądarka szału dostaje i
rży jak spłoszeni katolicy, tfu konie. Nie można też połączyć grup i tak kilka wątków
wrzuciłem jednocześnie na dwie grupy i już nie da się odpowiedzieć na dwie, google
nie rozumie co to są dwie grupy. Jak zauważyliście część postów jest bez cytowania,
google nie pokazuje cytowania, trzeba by było kopia paste i odpowiadać. Pobierałem ze
sklepu playa już każdą przeglądarkę, nawet opery mobilne z chomikuj, jak najstarsze
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj
baj.

Czego czynnik ludzki nie dokonał, to się udało technologii.
Powodzenia w realu.

13. Data: 2013-06-22 07:49:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Chiron
>To mi nic nie da , bo ja nie siedzę w domu, a mam tableta i htc one za 3000
>zł więc jak najnowszy sprzęd nie obsługuje , a mnie prawie nigdy nie ma w
>domu więc na jedno wychodzi.
jak chcesz- jak będziesz potrzebował- to z reguły coś mam. Stoi u mnie w
biurze zawsze z dwa zapasowe. Jak przysyłają nowe- to te mam do oddania
komuś. Zawsze w Outlook Expresie możesz obsługiwać wiadomości- poprawnie.
IMO- dążą do tego, żeby dyskusje odbywały się na forach, gdzie np jesteśmy
zmuszani do klikania w durne banery czy oglądania idiotycznych reklam.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

14. Data: 2013-06-22 09:02:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam mobilny i hula.
Mam Outlook Express.
Myślę, że wystarczy dowolny Outlook.
Konfiguracja: wpisać jakieś 2 lub 3 linie w odpowiednie pola opcji
Outlooka.
I to metoda bardzo bezpieczna (inne protokoły niż www), niezwykle tania (w
groszach na dzień-jeśli na prawdę nie włazisz w www, a tylko dyskutujesz na
listah), łatwa w obsłudze, i szybko sprawnie działa.
Kłopot ze znalezieniem serwera, ja mam na neostradzie (darmowy, powszehnie
dostępny).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2013-06-22 10:59:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-22 07:49, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> IMO- dążą do tego

Kto?

> żeby dyskusje odbywały się na forach, gdzie np
> jesteśmy zmuszani do klikania w durne banery czy oglądania idiotycznych
> reklam.

Klikash?

16. Data: 2013-06-22 11:01:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-21 22:52, Andromeda pisze:
> [...]
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj

A kto będzie tu relacjonował najświeższe skandale w KRK? ;)
Spróbuj założyć sobie jakiś czytnik na androida i jedziesz dalej.
Popatrz tutaj, może coś pomoże:

http://tech.money.pl/hi-tech/grupy/pl-misc-telefonia
-gsm/czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida-jaki-7247
08.html

Ewa

17. Data: 2013-06-22 11:17:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 10:59, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-06-22 07:49, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kto?

ONI

Cóż za pytanie!

Ewa

18. Data: 2013-06-22 11:26:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ONI
>
> Cóż za pytanie!

Chciałam się upewnić.

19. Data: 2013-06-22 11:35:27

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2013 22:52, Andromeda pisze:
> [...]
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj
Zainwestuj kilka złociszy w jakiegoś klienta usenetu dla Androida, np.
"PhoNewsPro Usenet Client" i nie będziesz uzależniony od Grup Google'a.

20. Data: 2013-06-22 11:40:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Kto?

Złe, żydowsko-rosyjsko-amerykańskoszpiegowskie Gogle.

> Klikash?

Żeby informatyk nie używał adblocka, to się w głowie nie mieści.

Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam
znów sie zakochałam w Lubomskim
Wizerunek osób publicznych
Cóż...historia