To ja będe spadał

21. Data: 2013-06-22 11:49:33

Temat: Re: To ja będe spadał
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:kq3rf2$dn4$1@usenet.news.interia.pl...

> Żeby informatyk nie używał adblocka, to się w głowie nie mieści.

Chiron nie jest informatykiem. Choc pewnie tak o sobie mysli.

22. Data: 2013-06-22 12:34:04

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2013 13:52:44 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> gorzej, każda przeglądarka szału dostaje i rży jak spłoszeni
> katolicy, tfu konie. Nie można też połączyć grup i tak kilka
> wątków wrzuciłem jednocześnie na dwie grupy i już nie da się
> odpowiedzieć na dwie, google nie rozumie co to są dwie grupy.
> Jak zauważyliście część postów jest bez cytowania, google nie
> pokazuje cytowania, trzeba by było kopia paste i odpowiadać.
> Pobierałem ze sklepu playa już każdą przeglądarkę, nawet opery
> mobilne z chomikuj, jak najstarsze by złapały te stare grupy
> ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj baj.

Na pewno wymyslisz jakis sposob :)
Wierze w Ciebie ;)
Trzymaj sie.

M.

23. Data: 2013-06-22 12:38:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 21 czerwca 2013 23:37:58 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> Hanka

>Wlasnie tak, niestety.

No to moze czas napisac wlasny serwis usenetowy... z reklamami i kosic kase
:-)

Ciekawe ile osob by korzystalo?

24. Data: 2013-06-22 14:55:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-06-22 07:49, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kto?

Ci, co mają z tego korzyść

> Klikash?

Czasem trudno nie kliknąć- baner nagle zwiększa się, a kliknięcie w
jakąkolwiek część za wyjątkiem tejmalutkiej z napisem zamknij powoduje
otwarcie reklam

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

25. Data: 2013-06-22 14:56:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-06-22 11:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Chciałam się upewnić.

W takim razie od razu pytaj Ewy

26. Data: 2013-06-22 14:58:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Złe, żydowsko-rosyjsko-amerykańskoszpiegowskie Gogle.
Tak myślisz? Do tej pory myślałem, że za reklamami stoją produenci- no ale
ciekawa ta Twoja teza. Choć IMO trudna do udowodnienia- całkiem wykluczyć
jej nie podobna

> Żeby informatyk nie używał adblocka, to się w głowie nie mieści.

A po co? Nie używam grup google.

27. Data: 2013-06-22 15:28:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ciekawa ta Twoja teza. Choć IMO trudna do udowodnienia- całkiem wykluczyć

No wlasnie dopiero co byla mowa o gruszko-pietruszkowaniu.
Celowe czy faktycznie film urywa sie po drugim poscie i nie ma kontakltu z
logika?

28. Data: 2013-06-22 16:03:32

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No są czytniki na sklepie androida i pobrałem, ale...ktoś wie jak się to konfiguruje?

29. Data: 2013-06-22 17:00:01

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki adres serwera, jaki port...itd.

30. Data: 2013-06-22 17:11:47

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PhoNewsPro Usenet Client" i nie będziesz uzależniony od Grup Google'a.

No pobrałem to gówno a może podasz nazwe serwera , adres serwera itd co?

Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam
znów sie zakochałam w Lubomskim
Wizerunek osób publicznych
Cóż...historia