Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!

1. Data: 2013-06-22 12:02:17

Temat: Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W cholerę zakazać babciowania i dziadkowania - jak iść, to na całego! A
niech się tylko któreś dziecko w piaskownicy odezwie "mamusiu", "tatusiu" -
z mety podjechać i ZABRAĆ razem z łopatką i wiadereczkiem!
:->
http://www.emito.net/rodzina/wiadomosci______/francj
a_ustawa_zakaze_uzywania_slow_matka_i_ojciec__142457
2.html
"Rząd francuski planuje do 31 października wprowadzić ustawę, która zakaże
używania w oficjalnych dokumentach określeń "matka" i "ojciec" zastępując
je słowem "rodzic". Jest to ukłon w stronę małżeństw homoseksualnych."

To już wiecie, co niesie z sobą tchórzliwe uleganie homoseksualnemu lobby.
Homoseksualiści się w końcu DOCZEKAJĄ... Jak nic!
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

2. Data: 2013-06-22 12:05:26

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2013 12:02, Ikselka pisze:
[...]
> Homoseksualiści się w końcu DOCZEKAJĄ... Jak nic!

Oj swędzą nam rączki, swędzą...

3. Data: 2013-06-22 12:07:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 12:02:17 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> To już wiecie, co niesie z sobą tchórzliwe uleganie homoseksualnemu lobby.
> Homoseksualiści się w końcu DOCZEKAJĄ... Jak nic!

Sam fakt powyższych działań dobitnie pokazuje, że ich lobbyści dokładnie
zdają sobie sprawę, że "homorodzicielstwo" jest samo w sobie i z gruntu
nieteges, skoro dziecko może w przyszłości NIE CHCIEĆ zapapranych TAKIM
"rodzicielstwem" papierów... I dlatego sie "ujednolica" zapis.

4. Data: 2013-06-22 12:11:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 12:05:26 +0200, CookieM napisał(a):

> W dniu 22.06.2013 12:02, Ikselka pisze:
> [...]
>>
> Oj swędzą nam rączki, swędzą...

A co Ty sobie wyobrażasz, palancie, że ja się zgodzę, żeby moje wnuki nie
wiedziały, że je MATKA urodziła, a OJCIEC spłodził? - pierwsza pójdę robić
z tym porządek. Ale spoko, zrobią to za mnie inni:

"(...)francuzi juz mieli raz jazdy na bani i zmieniali nazwy dni tygodnia i
miesiecy oraz zakazali uzywania slowa krol. Widac wiele im sie nie zmienilo
od tamtej pory. Tyle im zostalo bo juz niedlugo wywiesza biala flage przed
czarnymi i sie skonczy zabawa ze zrywaniem gwintu i lizaniem dywanika."

Z komentarzy pod tekstem.

5. Data: 2013-06-22 12:34:24

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2013 12:11, Ikselka pisze:
[...]
> [...]
> czarnymi i sie skonczy zabawa ze zrywaniem gwintu i lizaniem dywanika."

Ta, jest nas Legion, stanowimy realną siłę i to nie jest nasze ostatnie
słowo...

6. Data: 2013-06-22 12:37:04

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2013 12:07, Ikselka pisze:

> [...]
> nieteges, skoro dziecko może w przyszłości NIE CHCIEĆ zapapranych TAKIM
> "rodzicielstwem" papierów... I dlatego sie "ujednolica" zapis.

Dzieci i ryby głosu nie mają. To pionki, które sami ustawiamy na
szachownicy życia. Są naszą żywą tarczą i workiem na nasze frustracje.
Przetrwają tylko potwory jeszcze gorsze od swoich rodziców.

7. Data: 2013-06-22 14:08:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 12:34:24 +0200, CookieM napisał(a):

> W dniu 22.06.2013 12:11, Ikselka pisze:
> [...]
>>
> Ta, jest nas Legion, stanowimy realną siłę i to nie jest nasze ostatnie
> słowo...

Spoko, wyginiecie.

8. Data: 2013-06-22 16:28:41

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 12:02, Ikselka pisze:
> [...]
>
> To już wiecie, co niesie z sobą tchórzliwe uleganie homoseksualnemu lobby.
> Homoseksualiści się w końcu DOCZEKAJĄ... Jak nic!

nie wiem czemu tytuł mi się przeczytał - orgazmy :/
macierzyste- dało mi to myślenia a wszystkich krajów
łączcie sie kazało wrócić do poczatku

--
?? )><((((((o> ...

9. Data: 2013-06-22 19:18:00

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 12:02, Ikselka pisze:
> W cholerę zakazać babciowania i dziadkowania - jak iść, to na całego!

Jasne - skoro karze się za picie piwa, za posiadanie "trawki" to
dlaczego nie zakazać takich obelżywych dla bezdzietnych określeń w
miejscu publicznym? I tak już więcej poważnie - czym są i czemu służą te
tzw. marsze dla rodziny?

To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam
znów sie zakochałam w Lubomskim
Wizerunek osób publicznych