Re: To ja będe spadał

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 21 Jun 2013 14:28:37 -0700 (PDT)
Subject: Re: To ja będe spadał
From: k...@o...pl

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 23:23:02 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> szkoda
>

> kiwiko
>

> Dziadostwo , ulepszyli grupy tak że nie da się tego obsługiwać. Musiałbym wszystkie
posty kopowiać bądź uczyć się na pamięć co kto pisze, bo przerzuca strony bez
cytowania. A okienko do odpowiedzi jak było na cały ekran tak jest teraz maleńkie na
trzy linijki i trzeba pamiętać co się samemu pisze, bo zaraz góra tekstu się chowa,
da się pisać ale to już są katusze a nie dyskusje. Opera mi czasem łapie stare grupy
ale za chwilę cały ekran robi się taki.....gxdrhjh%&#')??%#@@"'(

> A na samym spodzie kawałek normalnych postów. Nawet niewiadomo jaki tytuł wątków bo
są tylko pierwsze litery widoczne, no ulepszyli.:'(

nie martw się, jak przeczytają co piszesz to poprawią ;)

kiwiko