To ja będe spadał

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 21 Jun 2013 13:52:44 -0700 (PDT)
Subject: To ja będe spadał
From: Andromeda <6...@m...pl>

Niestety nie mogę już wejść na stare grupy dyskusyjne, a nowe w wersji mobilnej są
nieczytelne, w wersji komuterowej jeszcze gorzej, każda przeglądarka szału dostaje i
rży jak spłoszeni katolicy, tfu konie. Nie można też połączyć grup i tak kilka wątków
wrzuciłem jednocześnie na dwie grupy i już nie da się odpowiedzieć na dwie, google
nie rozumie co to są dwie grupy. Jak zauważyliście część postów jest bez cytowania,
google nie pokazuje cytowania, trzeba by było kopia paste i odpowiadać. Pobierałem ze
sklepu playa już każdą przeglądarkę, nawet opery mobilne z chomikuj, jak najstarsze
by złapały te stare grupy ale lipa, a na nowych to się nie da pisać, więc powoli baj
baj.