Data: 2010-08-04 12:07:11
Temat: Re: To jak?
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
"Odmieniony Druch" <e...@n...com> wrote in message
news:i3bjjo$ujl$3@news.dialog.net.pl...
Z tego co wiem.
1.Radar mial znaczenie takie, ze podawał pilotom odleglosc od lotniska
(nie tylko on).
Mial takie sobie znaczenie, tym bardziej ze ostatniej informacji ze sa 1 km
od lotniska,
_kontroler_nie_podal_ - dlaczego?
2. Inne znaczenie dla oceny wysokosci maja radiolatarnie - ostatniej (3ciej)
nie slychac w stenogramie (!),
a na jej podstawie pilot wie ze jest na dobrej sciezce i w jakiej odlegosci
od lotniska.
Pilot jednak schodzi w dol mimo ze nie ma sygnalu z radiolatarni odleglej o
okolo 1 km. Dziwne.
3. Dalej: GPS - jest najdokladniejszy. Jednak wedlug pilotow Jaka-40
wskazywal zla pozycje pasa. Dlaczego?
4. Dalej: reflektory APM tuz przed pasem - albo zalog nie widziala ich w
gestej mgle (co wydaje mi sie malo prawdopodobne), albo byly zle ustawione
(celowo?). Nawet jesli zaloga samolotu nie widzi reflektorow to dlaczego
wschodzi PONIEZEJ plyty lorniska, gdy ich jeszce nie widzi? Dziwne.
http://cerber.salon24.pl/189473,dwa-apm-y-sa-bramke-
zrobili-tak-ze-mozecie-sprobowac
5. Dalej - o wysokosci mowi tez wysokosciomierz radarowy oraz cisnieniowy.
Jest mozliwosc ze samolot zostal zmylony przez radarowy wysokosciomierz (ten
parów). Ale co ze wszystkimi innymi wskaznikami podanymi powyzej?
pytań jest duzo wiecej.
za duzo pytan bez odpowiedzi. I ta blokada informacyjna Rosjan.
Druch
|