To już nie jest Polska....

1. Data: 2012-07-01 14:12:34

Temat: To już nie jest Polska....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to jakaś ??slod.
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka
tastrofie

2. Data: 2012-07-01 17:03:45

Temat: Re: To już nie jest Polska....
Od: Przemysław M. <B...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jul 2012 16:12:34 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...to jakaś ??slod.

Skoro tak to ty nie jesteś też Polakiem! ;-)

--

,,Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie Józefa
Piłsudskiego zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być zwyciężonym, a

3. Data: 2012-07-01 17:47:55

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka

Apeluje i apeluje................

"W Polsce często mamy do czynienia z tego typu owczym pędem. To samo
zaczęło się z Lechem Kaczyńskim po katastrofie smoleńskiej, choć na
szczęście potem jego kult odrobinę przygasł. Kult Kaczyńskiego łatwo
było powstrzymać, bo był on słabym prezydentem, na dodatek
współodpowiedzialnym za katastrofę, w której zginął. Kościół
wykorzystał tę śmierć do walki o wpływy, ale były silne powody, aby
wobec tego kultu zbudować opór obywatelski."
Janusz Palikot

4. Data: 2012-07-01 18:06:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jul 2012 19:03:45 +0200, Przemysław M. napisał(a):

> Skoro tak to ty nie jesteś też Polakiem! ;-)

Ja? - na pewno nie!
--
http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

5. Data: 2012-07-06 18:05:31

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ne9ti0nwt4e5.fgzlixwkbctm$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...
> [...]
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka

Polonia to znaczy kto? Prezes ze swoim zastępcą?. Zresztą to
klasyczna prowokacja lub "prostowanie intencji" - my
zaapalejemy, to Ruskie się przestraszą i same ujawnią, że tę
brzozę posadzili na godzinę przed lądowaniem, specjalnie
wykręcili żarówki i jeszcze gotując grochówkę sprowadzili MGŁĘ.

Btw. - czy po wiadomych wydarzeniach "mgła" nie powinna się
znaleźć w indeksie słów zakazanych? ;>

PF

6. Data: 2012-07-06 20:37:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jul 2012 20:05:31 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> wykręcili żarówki i jeszcze gotując grochówkę sprowadzili MGŁĘ.
>
> Btw. - czy po wiadomych wydarzeniach "mgła" nie powinna się

Coś Ci się stało?

--
XL

7. Data: 2012-07-07 19:02:23

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <wywqlq177zb9$.1jegynmi0t59o$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka
tastrofie

> Coś Ci się stało?

Nie tylko mi. Żartów ze Smoleńska będzie corazwięcej. Tym więcej
nim więcej paranoi będzie dostarczał Prezio i jewo kamanda. :)

PF

Dziwne zachowania ludzi
Ale cyrk:D
Re: Milosc oglupia i wyzwala altruizm