To mamy Rok Sikory :-)

161. Data: 2006-02-26 18:19:49

Temat: Re: To mamy Rok Sikory :-)
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> sądarze...
>
>Nie przejmuj się,
>
> W średniowieczu stos.

No juz mnie nie tyraj... wstydzę sie jak nie wiem ;-)

162. Data: 2006-02-26 18:21:52

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Można też wrócić do li tylko czytania.:-D

nie tak ostro !
"w darze" np jest ok? każdy się moze machnąź, z początku nawet
kilka razy :-))
pozdrawiam, moja koleżankę wyborczą oraz obóz przeciwny :-)
Bogda

163. Data: 2006-02-26 18:30:48

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale ten zimowy ogród ożywiają nie tylko sikorki,

A więc jednak one także

> akurat u mnie jest więcej dzwońców. Są też sójki, bażanty, gile ...

U mnie też jest sporo innego ptactwa, ale o ropuchach
nie wspominasz jednak wcale.
:-)
> Serdecznie Miłka

Sikorki są takie kobieco pełne powabu i fantastycznie dbają o dietę.
Nawet naukowcy zaczęli przyglądać się "przypadkowi bogatki".
Wyniki okazały się rewelacyjne. Jak zaobserwowano, sikorki,
nawet te żyjące w miejscach obfitujących zimą w pożywienie -
stosują racjonalną dietę. Uzależnioną nie tylko od ilości
drapieżników (krogulców) na głowę ptaka, ale i od warunków
pogodowych. Gdy zima jest ostra - tyją. Gdy łagodnieje - chudną.
Gdy jedzenia jest mało - tyją. Gdy dużo - chudną.

Ba - są nawet tak sprytne jak kobiety:
http://www.ogp.interka.pl/archiwum/zwierzeta22.html
:-)
I czy napewno chcesz roku ropuchy?
Tylko nie odpowiadaj na to pytanie teraz kierując się emocjami i
przekorą.
Masz czas do 7. 08.2006

Pozdrawiam pogodnie z sikorkami
skryba

164. Data: 2006-02-26 18:30:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Ponieważ inne kandydatury nie mają żadnych szans, może zastanowią się ci
> wszyscy, którzy już oddali "zmarnowane" głosy i poprą sikorkę lub ropuchę?

Czyli druga tura wyborow?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

165. Data: 2006-02-26 18:33:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Feb 2006 19:16:29 +0100, Bogda napisał(a):

> dla mnie to właśnie jest zabawa :-))))
> samo zagłosowanie, zabawne nie jest :-((

Zabawę to będą mieć Ci, którzy przez kilka dni nie ściągali grupy.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

166. Data: 2006-02-26 18:38:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Masz czas do 7. 08.2006

A nie do 8 marca 2006?

Pozdrowienia,
Michal

167. Data: 2006-02-26 18:48:26

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" napisał:
> A gdzież mój głos? oddałem na sikorkę !

Jest zapisany :-)))

SWKS

168. Data: 2006-02-26 18:51:31

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:
> Jerzy Wierzchnicki wrote:
<...> może zastanowią się ci

> Czyli druga tura wyborow?

Raczej finisz :-)

SWKS

169. Data: 2006-02-26 19:18:04

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:
> Czyli mistrz obłudy, mistyfikacji i dorabiania ideologi
> do akurat potrzebnej sobie propagandy.
> Pozdr
> skryba

Zajrzyj głęboko do archiwum grupy, a stwierdzisz, że
to Ty robisz mistyfikację i propagandę.
A może myślisz że ropucha mi płaci? ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net

170. Data: 2006-02-26 19:27:42

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. A co Ci się u krecika nie podoba. A jakie ma piękne
> futerko i wąsiki. :-) Zaraz Ci go poślę. ;-)
> Pozdrawiam elegancko Ja...cki

Fotkę dostałem -dzięki, a krecika polubiłem już dawno. Gdy wyczerpałem
wszystkie
możliwości pozbycia sie intruza, pozostało mi tylko to. Już z kretami nie
wojuję.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net