To mamy Rok Sikory :-)

21. Data: 2006-02-25 15:21:21

Temat: Re: To mamy Rok Sikory :-)
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w tytule :-))
> prosze o zapisanie mojego głosu dla sikorki.

Ej, ej ... co tak szybko ! Ja protestuję !!

Serdecznie Miłka

22. Data: 2006-02-25 15:25:02

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Czy aby nie przejezyczylas sie? Czy ta sikora nie nazywa sie
> ropucha? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jesli to to samo, co chickadee, to oddaje glos na sikorke, mimo, ze
dzioby dra o piatej rano i budza kota, ktory zaczyna mialczec o
jedzenie, co budzi psy, ktore ida siusiac na dwor i przylaza do lozka z
mokrymi zimnymi lapami - no koszmar po prostu. Powinnam glosowac na
bociana, z zemsty chocby, ale gladkie bestie sa, wiec zaglosuje na nie.

MB

23. Data: 2006-02-25 15:34:07

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" napisała:
> Jesli to to samo, co chickadee, to oddaje glos na sikorke <..>

Ale wyrównana walka - ropucha 12/sikorka11
:-)))))))))))))

Komisja skrutacyjna
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

24. Data: 2006-02-25 15:37:54

Od: "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:440076CE.8050503@bluemoonlavender.com...

> [...]
> lapami - no koszmar po prostu. Powinnam glosowac na bociana, z zemsty
> chocby, ale gladkie bestie sa, wiec zaglosuje na nie.

Oto piękność w całej krasie
http://grzesiak.kei.pl/jurek/lista18.html

Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

25. Data: 2006-02-25 15:50:26

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej słoń
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Sprawdziłam, nie ma trąby :-)
Tak wiec :
TO MUSI BYĆ SIKORKA !
pozdrawiam, Bogda

26. Data: 2006-02-25 15:51:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:4400758B.7090705@bluemoonlavender.com...

> Michale, ratuj! jak sikorka in default language?

Tit :)

Pozdrawiam zastępczo, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

27. Data: 2006-02-25 15:54:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Feb 2006 13:46:41 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Zapisano! - (skreślono Twój głos na bociana czarnego :-)

> 1. ropucha - 11 głosów
> 2. sikorka - 8 głosów ( przerzuciłem swój z osy na sikorkę)
> 3. bocian czarny - 3 głosy
> 4. róża - 2 głosy
> 4. zaskroniec - 2 głosy
> reszta się nie liczy :-)
>
> Komisja skrutacyjna

Jesli można zmieniać, to proszę szanowną komisję o przeniesienie mojego
głosu na ropuchę:)
Zaskorońca będę promować za rok;)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

28. Data: 2006-02-25 16:04:56

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sprawdziłam, nie ma trąby :-)
> Tak wiec :
> TO MUSI BYĆ SIKORKA !

Oooo! Jeżeli coś nie ma trąby to od razu jest sikorka?
Qń też trąby nie ma a do sikorki taki nie podobny...
Pozdrawiam :-)
Janusz

29. Data: 2006-02-25 16:27:51

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> To są skutki tego jak się Dziadek "Potopu " naczyta. :-(
> Zwracam uprzejmieuwagę, ze ropuszka nie przenosi ptasiej grypy. A
> sikorka? kto wie.....
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Ale Sikorka przynosi srebrne medale :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

30. Data: 2006-02-25 16:50:14

Od: "Lidia Roda" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale wyrównana walka - ropucha 12/sikorka11
> :-)))))))))))))

Witam!
Nie wiem czy jestem uprawniona do głosowania, bo choć często czytuję grupę,
rzadko się udzielam. Jeśli mogę, to nieśmiało oddaję głos na sikorę.
Pozdrawiam
Lidka

Liliowce
jeszcze raz o tunbergii