To mamy Rok Sikory :-)

81. Data: 2006-02-26 01:30:39

Temat: Re: To mamy Rok Sikory :-)
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Wystarczyło zostawić szeroko otwarte okno i wyjść na chwilkę
> z pokoju a ptaszyna sama z pokoju odleciałaby

Niestety tak na ogol nie jest. Ptak, ktory wlecial do pokoju
jest zestresowany, miota sie i raczej probuje sie schowac, a
nie wie, ze przez okno mozna uciec.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

82. Data: 2006-02-26 01:34:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Jeszcze nie, ale pewien jaskiniowiec zamiast
> piekna w locie wybrał szpetna nyguske przy plocie.

Naguska przy plocie? Moze nie taka szpetna? :-)
A w locie... :-(

Pozdrowienia,
Michal

83. Data: 2006-02-26 01:35:15

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Nie dość że inteligentna to jeszcze ruda! Już Cie lubię! :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Lubisz winogrona???

Przeciez sam zauwazyles, ze inteligentna.
Zapewne wiec woli maliny.

Pozdrowienia,
Michal

84. Data: 2006-02-26 01:50:14

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale sikorka dwa razy bardziej aktywna i pożyteczna cały rok.
> Ropucha to śpioch i leń.
> Pozdr
> skryba

W związku z tym, ropucha jest samoobsługowa i bezinteresowna
Sikorkę żeby była aktywna w Twoim ogrodzie, w następnym sezonie, musisz
dokarmiać zimą. Ropucha wtedy śpi sobie smacznie, nie zawracając Ci głowy.:)i
jak już przyjdzie wiosna, ropuszki wyczyszczą Ci ogród ze śmliaków, nie żądając
nic w zamian:)

Pozdrawiam praktycznie,
Paweł Woynowski

85. Data: 2006-02-26 08:03:54

Od: "Ruda" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał:
> Nie dość że inteligentna to jeszcze ruda! Już Cie lubię! :-)))

> Lubisz winogrona???

Uwielbiam:-)

Ruda

86. Data: 2006-02-26 08:10:53

Od: "Ruda" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał: >

Przeciez sam zauwazyles, ze inteligentna.
> Zapewne wiec woli maliny.

Niewole...niewole...<Janerka> ;-)
Maliny bardzo lubię też - I nie każcie mi wybierać:-)
Winorośle nawet kiedys probowałam hodować na balkonie w bloku w wiadrze- i
zaowocowały:-) A po maliny ganiałam przez pół Polski, żeby Tatku kupić
Pokusę, której mu się zachciało:-) Może to podniesie moją wiarygodność? ;-)

Uśmiechy,
Ruda

87. Data: 2006-02-26 08:59:44

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sikorkę żeby była aktywna w Twoim ogrodzie, w następnym sezonie, musisz
> dokarmiać zimą.

Naprawdę wstyd !!! żeby wypominać kawałek słoninki !!
a przyjemności z Tego, ze sie coś dzieje w ogródku zimą.......?.
nie wiem, kto tu jest wiekszym dłuznikiem ?
Jak sikorki sie dowiedzą, co o nich piszesz, wydasz duzo pieniedzy na
środki ochrony roslin :-(

Ropucha wtedy śpi sobie smacznie, nie zawracając Ci głowy.:)

jeśli to właśnie lubisz ? :-((

> Pozdrawiam praktycznie,

pozdrawiam świergoląco, Bogda

88. Data: 2006-02-26 09:09:42

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na poważnie lubię sikory,

To co sie zastanawiasz ? !!

ale rok ptaka panuje nam obecnie
> dajmy szansę innym "gadom".

damy im za rok :-))))

> ..........próbowała odgryźć mi palec.

nie chcę byc złym prprokiem, ale
jak nie zmienisz głosu, moze być gorzej !

pozdrawiam, Bogda

89. Data: 2006-02-26 09:13:28

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak tak na spokojnie usiłuję zrozumieć co damy widzą w tym ptaku?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

To jest tak jak z winoroslami :-)

pozdrawiam, Bogda

90. Data: 2006-02-26 09:40:18

Od: "Lidia Roda" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Nieśmiałe głosy na sikorkę się nie liczą. No... mogą się liczyć co najwyżej
> za 1/3 głosu.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Nieśmiałe głosy na ropuszke naszą kochana liczą się oczywiście za 2/3 głosu!
> J.

Ja bym może nawet i była skłonna głosować śmiało na ropuszkę, ale na działce
mam jedną taką wielką, że się jej boję. I to właśnie ona mnie tak
onieśmieliła. A jeszcze nie przyuważyłam jej jak niszczy mi szkodniki, więc
jak się w tym roku wykaże to w przyszłym dam jej szansę.
Ropuchy podobno walczą ze ślimakami. Tak gdzieś wyczytałam i nawet w to
wierzyłam, dopóki jednej takiej ślimaka wstętnego pod nos nie podsunęłam a
ona nawet odrobiny entuzjazmu nie wykazała. Albo leniwa, albo wcale nie
głodna. Trudno. Straciła moją sympatię.
Pozdrawiam
Lidka

Liliowce