To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...

1. Data: 2005-09-08 17:31:37

Temat: To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może już się tutaj ktoś tym podniecał, ale muszę się podzielić.

Jakiś czas temu przylukałem, jak koledzy coś tam sobie pokazują
w internecie pod adresem http://maps.google.com, a dokładniej:
oglądali zdjęcia satelitarne jakiejś gigantycznej dziury po kopalni odkrywkowej
w Rosji.

Ja sobie w domu kilka dni wszedłem na ten serwis, bo zdał mi się interesujący
i ... DOSTAŁEM KOPA.
To po prostu niesamowite. Taka mapa świata niesamowicie mię pobudza ...
Oglądam sobie różne miasta ...

Jak pięknie wyglądają polskie miasta na południu - z czerwonymi dachami itp.
Jak niesamowicie wygląda lotnisko w Hong Kongu.
Jak egzotycznie wygląda Pekin z wyróżniającym się pałacem cesarskim (bo to chyba
pałac)
(wpisać peking w wyszukiwarkę).
A Los Angeles - jak układ scalony.

Niesamowite - że można wybrać sobie jakiś rejon świata i w nim utknąć na godziny
- a może i na całe życie ...
Wydaje się, że skoro mam całą mapę na ekranie mojego komputera, to tak jakbym miał
cały świat na przysłowiowe wyciągnięcie ręki. A potem zagłębiam się, zagłębiam,
zagłębiam ...
Kilka ruchów myszą i trafiam w końcu gdzieś w środek Himalajów. I wtedy zaczynam
się czuć, jakbym dostał w ręce zaczarowane pudełko, które mami złudzeniami
optycznymi i człowiekowi wydaje się, że się porusza ... Krajobrazy się
zmieniają, kilometry pędzą ... A okazuje się, że właściwie stoi w miejscu.

2. Data: 2005-09-08 17:50:10

Temat: Re: To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...
Od: "Charstic Slide" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, ten program naprawde potrafi wkrecic :-)

3. Data: 2005-09-08 17:56:11

Od: Marccel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:
> [...]
> optycznymi i człowiekowi wydaje się, że się porusza ... Krajobrazy się
> zmieniają, kilometry pędzą ... A okazuje się, że właściwie stoi w miejscu.

OT: W gory bez 3D? World Wind :)

4. Data: 2005-09-08 22:39:56

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

... a stadion legii to jest nawet podpisany :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2005-09-09 06:46:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

Tak, robi wrazenie, tylko -wiercac dziure w calym-
przez ten program stajemy sie podroznikami tylko w naszej wyobrazni,
nie dzieje sie to naprawde.

Napisales:
"Wydaje się, że skoro mam całą mapę na ekranie mojego komputera, to tak
jakbym miał
cały świat na przysłowiowe wyciągnięcie ręki."

- i wydaje mi sie ze to jest problem mlodszego pokolenia z ktorym sie
kontaktuje,
im sie juz wydaje ze "poznali caly swiat".

Mimo ze efekt tego programu jest swietny, mam opory zeby ogladac rozne
miejsca uzywajac
tego programu, serio. Obejrzelem tylko pare znanych mi miejsc a na reszte
dalem sobie szlaban :)
Wolalbym pojechac w dane miejsce osobiscie i *poczuc* to miejsce.

Ale to tak na marginesie, fakt, troche sie czepiam, ale moze warto to
zaznaczyc.
Pozdrawiam,
Duch

6. Data: 2005-09-09 07:49:09

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> w internecie pod adresem http://maps.google.com, a dokładniej:
> oglądali zdjęcia satelitarne jakiejś gigantycznej dziury po kopalni

szkoda tylko, że te zdjęcia nie są 'na bieżąco'. Nad moją firma rozciąga
się cały czas mała chmurka... :)
a był tutaj: http://earth.google.com/ ?
zainstaluj sobie soft i heja

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

7. Data: 2005-09-09 10:44:24

Od: "Dres" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i ... DOSTAŁEM KOPA.
> To po prostu niesamowite. Taka mapa świata niesamowicie mię pobudza ...

Tiaaa... Bawiłem się chwilę Google Earth. To nuda i bezsens. Co mnie w końcu
obchodzi, jak to wszystko wygląda? Bomby będę rzucał? ;) Technologiczne
gadżety są czymś takim, co zabiera czas na rzekomo pożyteczne rozrywki, ale
jak się człowiek budzi z tego zaczadzenia, to stwierdza że nic przez to nie
osiągnął, nic nie zbudował, nic nie udoskonalił. Wolę świat ze swojej wyobraźni ;)

Darz Bór,
Anamorphic

8. Data: 2005-09-09 12:18:31

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Wolalbym pojechac w dane miejsce osobiscie i *poczuc* to miejsce.
No to co tu ględzisz, się pakuj i wyjazd ! ;)

> Ale to tak na marginesie, fakt, troche sie czepiam, ale moze warto to
> zaznaczyc.
Też uważam, że było warto (zaznaczyć, że się czepiasz ;).

9. Data: 2005-09-10 00:39:09

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <p...@b...plonk> napisał w wiadomości
pl...

> szkoda tylko, że te zdjęcia nie są 'na bieżąco'. Nad moją firma rozciąga
> się cały czas mała chmurka... :)
> a był tutaj: http://earth.google.com/ ?

Oooo jaaa ...
Kanion kolorado, Himalaje ...
Oooo jaaaa ...

PS. Nad moją firmą chmury nie widać, ale co z tego, jak i tak wiadomo, że
wisi ...

Lęki
Rodzice nie potrafia wychowac dzieci
Kolejna forma dyskryminacji