sprawy sercowe

1. Data: 2005-09-08 12:20:07

Temat: sprawy sercowe
Od: "krzysiek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Bracia i Siostry.

Mam siedemnaście lat i jestem bardzo nieszczęśliwy bo
zakochałem się ostatnio w dziewczynie , która w oglóe nie zwraca na mnie uwagi
próbowałem podejść do niej już chyba na wszystkie sposoby i w końcu jestem skory
porosić was Drodzy Bracia i Siostry o rade co mam dalej począć proszę was
szanowni radcy o rade morze dzięki wam będę w końcu szczęśliwy.

2. Data: 2005-09-08 18:34:32

Temat: Re: sprawy sercowe
Od: "PrzeMaks" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech! Nieladnie sie nabijac z czyjegos nieszczescia. Ty zas bardziej
poradz sie swoich przyjaciol, kolegow, kolezanek bo na pewno sa
bardziej zorientowani w sytuacji niz my.

Pozdrawiam
-- PrzeMaks

Nienawidze własnych rodziców
Co to za spamer?