Nienawidze własnych rodziców

1. Data: 2005-09-08 12:10:41

Temat: Nienawidze własnych rodziców
Od: "Jola" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nienawidzę własnych rodziców !
Jestem 16letnią dziewczyną. W mojej rodzinie jest problem ciągłego nadużywania
alkoholu przez ojca. W naszym domu nie jest tak jak kiedyś. Mój tato nie
pracuje, codziennie pije alkohol i grozi nam , mojej mamie i mojej młodszej
siostrze. Mój tato robi cały czas awantury. Kilkakrotnie uderzył moją mamę,
która chciała wstawić się za mną, gdy ojciec mną poniewierał. Kopał mnie ,
kiedyś rzucił mnie butelką od wódki. Wstydzę się rozbierać na lekcji W-F, gdyż
jestem cała posiniaczona. Mam problem z nauką w domu. Ja, moja mama i moja
siostra jesteśmy zaniedbane , gdyż ojciec wszystkie pieniądze , które mama
ciężko zarobi wydaje na alkohol. Chcą nas wyeksmitować z naszego domu, bo mama
nie ma za co płacić rachunków. W szkole koleżanki i koledzy wytykają mnie
palcami, często jestem tematem rozmów moich rówieśników. Brakuje mi ojca,
którego kiedyś miałam i którego tak bardzo kochałam . Kiedyś przyszło mi na myśl
uciec z domu, ale dokąd ? Zresztą nie mogłabym zostawić mojej młodszej
siostrzyczki i mojej kochanej mamy. Ojciec nie wykazuje żadnej inicjatywy
leczenia się ,kiedyś mi obiecał, ale nie dotrzymał słowa... Nie wiem , co mam
zrobić, jak pomóc sobie i całej rodzinie, żebyśmy żyli szczęśliwie tak jak dawniej.
Drodzy internauci !
Pomóżcie mi i mojej rodzinie, my też chcemy żyć normalnie. Chcemy tylko zaznać
szczęścia ! Co zrobić , żeby ojciec przestał pić i zaczął nas szanować.

2. Data: 2005-09-08 21:11:10

Temat: Re: Nienawidze własnych rodziców
Od: "mirek kitwicki" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Współczuję Ci, bo znam tą sytuację, ale niestety nie ma tutaj możliwości załatwienia
sprawy pokojowo. Jest to kolejny przypadek,
kiedy trzeba odwołać się do pomocy zzewnątrz... Zobacz na stronę
www.niebieskalinia.pl albo zadzwoń na 0 801 1200 02. Nie licz
tylko na to, że będzie tak jak kiedyś... i staraj się nie angażować w konflikt między
rodzicami, żeby cała ich agresja nie zwróciła
się przeciwko Tobie...

Trzymaj się!

3. Data: 2005-09-09 20:07:27

Od: "megiddo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak - oklepanny temat a kto nie nienawidzi własnych rodziców ? za byle co

staraj sie skupic wyłącznie na sobie - chcesz pomóc innym pomóż najpierw
sobie --- to Ci się bardzo opłaci - spróbuj poznać chłopaka i wyprowadź się
do niego z całym swoim inwentarzem --- poszukaj pomocy u rówieśników i
opowiedz im - oni będą chcieli Ci pomóc - z początku naprawdę będą się
śmiali bo w niektórych rodzinach jest naprawdę rewelacyjnie dobrze -- ale
udżwignij ten kamień a potem on spadnie z Twojego serca --

nie tylko w Twojej rodzinie dzieją się takie rzeczy -- aktycznie że tacy
rodzice robią krzywdę własnym dzieciom ale czasami jest to równia pochyła i
można uratować tylko własną skórę

4. Data: 2005-09-10 13:38:16

Od: "Madzialenka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Jolu !!!
Wiem , co czujesz, gdyż u mnie w domu jest podobna sytuacja. Przykro mi,że
musisz to przechodzić razem ze swoją młodszą siostrzyczką i że muszisz
cierpieć . Gdy byłam w twoim wieku szukałam pomocy u naszego księdza w szkole,
zwierzyłąm mu się . Ksiądz Dariusz może nie pomógł w tym , iż mój tato
przestał pić, ale pomógł mi żyć nie myśląc o tym. Za to mu jestem wdzięczna.
Tobie radzę to samo, to bardzo pomaga, uwierzyć w siebie i żyć własnym
życiem .Może wyprowadź się z mamą i siostrą? Jeśli twój tato niszczy wam
życie ,zostawcie go ! Pozdrawiam Was Kochane i życzę powodzenia !

Co to za spamer?
sprawy sercowe
Jak go spowrotem zdobyć ???
sprawa zazdrosci o ukochana osobe