To wkurza, co?

1. Data: 2007-05-21 16:09:01

Temat: To wkurza, co?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kapitalizm.org/?action=zus&pensja=2000&la
t=40&oprocentowanie=4.5

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli bedziesz robił kawały prima aprilisowe w październiku to z pewnością
więcej osób da się nabrać.

2. Data: 2007-05-21 16:49:50

Temat: Re: To wkurza, co?
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tsoptblz4zsuzp@adam...

> http://www.kapitalizm.org/?action=zus&pensja=2000&la
t=40&oprocentowanie=4.5

Pokazuje Pan to jako ciekawostke czy popiera Pan wprowadzenie takiego
rozwiazania?

Jezeli popiera Pan takie roziazanie obecnie (oddanie obywatelom ich skladki
ktora obecnie zabiera ZUS na przyszle emerytury) to prosze o pomysly na
rozwiazanie ponizszych problemow :)

A gdzie utrata wartosci pieniadza?
A gdzie dostane 4,5% przy poczatkowej lokacie 244,- zlote?
A gdzie podatek "belki"?

Przy oprocentowaniu bardziej realnym 3,5% juz nie jest tak "rozowo"... bo
748,- miesiecznie przy obecnej wartosci pieniadza nie jest znaczaca kwota, a
za te 40 lat bedzie jeszcze mniej warte.

Zapomnialbym, a gdzie podwyzka podatkow na utrzymanie obecnych emerytow i
rencistow? Nalezy dac ich pod sciane czy uruchomic komory gazowe?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków
HSA kat. A
polecam - www.tacysami.org.pl www.nautica.pl

3. Data: 2007-05-21 17:09:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-05-2007 o 18:49:50 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Zapomnialbym, a gdzie podwyzka podatkow na utrzymanie obecnych emerytow i
> rencistow? Nalezy dac ich pod sciane czy uruchomic komory gazowe?

Czyli jest super.

Żyjemy w najlepszym z mozliwych światów - czy tak?

4. Data: 2007-05-21 18:08:23

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tsoslcek4zsuzp@adam...
> Dnia 21-05-2007 o 18:49:50 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):
>

> Czyli jest super.
>
> Żyjemy w najlepszym z mozliwych światów - czy tak?

Nie napisałem tego i nie uważam, że jest. Nie jest dobrze i długo nie
będzie. Uzdrowenie systemu zajmie wiele lat, o ile uzdrawianie zostanie
rozpoczęte. Inaczej mówiąc jeżeli znajdą się policy gotowi położyć się w
ofierze na ołtarzu dla gawiedzi, która zapragnie krwii po uruchomieniu
reform. Reformy niestety muszą zaboleć.
Ja się nie znam na tym. Nie jestem ekonomistą, nie jestem również rencistą
ale interesuje mnie to bo może za jakiś czas znów nim będę. Interesują mnie
zmiany systemu tzw. ubezpieczeń społęcznych i dlatego po przedstawieniu
przez Pana strony z prostym kaltulatorem poprosiłem o przedstawienie
dodatkowych informacji będących jednocześnie argumentami.

Ale jak to bywa unika Pan odpowiedzi na moje pytanie :)

5. Data: 2007-05-21 18:23:00

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-05-2007 o 20:08:23 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> Interesuj? mnie
> zmiany systemu tzw. ubezpiecze? spo??cznych i dlatego po przedstawieniu
> przez Pana strony z prostym kaltulatorem poprosi?em o przedstawienie
> dodatkowych informacji b?d?cych jednocze?nie argumentami.
>
> Ale jak to bywa unika Pan odpowiedzi na moje pytanie :)

Nie ja stworzyłem kalkulator, nie ja napisałem tekst. Dałem linka do
strony i nie czuję się zobowiązany uzasadniać - proponuję napisanie do
autorów strony, z całą pewnością odpowiedzą.

Więc nie ma się co mnie czepiać, o czym wie Pan doskonale, prawda?

6. Data: 2007-05-21 18:50:00

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tsov0mjr4zsuzp@adam...

> Nie ja stworzyłem kalkulator, nie ja napisałem tekst. Dałem linka do
> strony i nie czuję się zobowiązany uzasadniać - proponuję napisanie do
> autorów strony, z całą pewnością odpowiedzą.

zadałem banalne pytanie i powtórze je raz jeszcze :)

Pokazuje Pan to jako ciekawostke czy popiera Pan wprowadzenie takiego
rozwiazania?

> Więc nie ma się co mnie czepiać, o czym wie Pan doskonale, prawda?

Ja się nie czepiam, zadałem pytanie i było by miło jakby ujawnił Pan swoje
poglądy w tym temacie.

Dlaczego próbę dyskusji odbiera Pan jako czepianie się? Przecież sam Pan
rozpoczął wątek :)

Ja odpowiedzialem na Pana pytanie chociaż dzwięczała w nim nuta złośliwości
podgryzanej przez zgryźliwość ;)

7. Data: 2007-05-21 19:05:41

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-05-2007 o 20:50:00 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
>
> zada?em banalne pytanie i powtórze je raz jeszcze :)
>
> Pokazuje Pan to jako ciekawostke czy popiera Pan wprowadzenie takiego

DObrze.

Odpowiem krótko i treściwie, lecz nie mam ochoty na specjalne dyskusje, bo
mam inne rzeczy do zrobienia.

Jestem przeciwny wszelkim obowiązkowym ubezpieczeniom - jakiekolwiek by
one były. Ponieważ państwo powinno dotrzymywać zobowiązań, to należy
płacić emerytury z obowiązkowych ubezpieczeń, ale należałoby znieść
obowiązkowe ubezpieczenia.

I tyle.

8. Data: 2007-05-22 01:38:35

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 20:23, "Adam Pietrasiewicz"

www.kapitalizm.org.pl
Strona zwolenników wolnego rynku, wolny rynek to utopia, proszę
pokazać mi jedno państwo na świecie z gospodarką wolnorynkową, ja o
takim państwie nie słyszałem.

> Nie ja stworzyłem kalkulator, nie ja napisałem tekst.
Za dużo ludzi (wielkie międzynarodowe koncerny ubezpieczeniowe) żyją
ze składek ubezpieczonego
aby można było zlikwidować...
Jeżeli nie można już zlikwidować, to ZUS powinno się płacić procentowo
- jak podatek, kto dużo zarabia ten dużo płaci a kto mało zarabia ten
płaci
np. parę funtów tygodniowio - tak jak jest w UK, prosto i logicznie.

Moim zdaniem największym problemem Polski jest brak prawdziwych
związków zawodowych, które
faktycznie broniłyby polskiego pracownika przed wyzyskiem kapitalisty
zachodniego i naszego rodzimego.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

"Ponad 60 % obywateli w UE żyje poniżej poziomu ubóstwa, ustalonego o
dochodzie poniżej 7.126 euro na rok... - tylko dlacze większość z nich
mieszka w Polsce"

9. Data: 2007-05-22 05:22:36

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-05-2007 o 03:38:35 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> Strona zwolenników wolnego rynku, wolny rynek to utopia, proszę
> pokazać mi jedno państwo na świecie z gospodarką wolnorynkową, ja o

Sprawiedliwość jest utopią - zlikwidujmy sądy. Proszę pokazać mi jeden
sprawiedliwy sąd.

Można tak opowiadać o wielu ideach. Co nie oznacza, że nie należy ku tym
ideom dążyć.

10. Data: 2007-05-22 10:23:33

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 21 Maj, 20:23, "Adam Pietrasiewicz"

/.../

> [...]
>związków zawodowych, które
>faktycznie broniłyby polskiego pracownika przed wyzyskiem kapitalisty

Przez kilkadziesiąt lat mieliśmy najsilniejsze z możliwych związki
zawodowe - bo klasa robotnicza rządziła w 100 % - i faktycznie było tak jak
w raju - prawda?

Z bliższych nam przykładów - najlepiej widać to choćby na przykładzie
górników i naszych kopalń - prawda? Owszem - im samym żyje się nie
najgorzej - tylko od kilkunastu (kilkudziesięciu już?) miliardy złotych idą
na nierentowne kopalnie, których nie można zreformować, bo związki
zawodowe...

Wielka Brytania jest obecnie bodaj najbogatszym krajem UE (a w każdym razie
jednym z najbogatszych). Wiesz kiedy skończył się jej największy kryzys
gospodarczy - jak niejaka Margaret rozpieprzyła dyktaturę związków
zawodowych - głównie górników.

"propaganda" sportu niepełnosprawnych w Polsce
Dam pracę
Fundacja partnerem kampanii "Zatrudnij Niepełnosprawnego"
[mukowiscydoza] dofinansowanie zakupu laptopa.
dofinansowanie do turnusow jak to jest?