Toksyczni...

1. Data: 2007-07-04 22:18:36

Temat: Toksyczni...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagen" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1183505104.487660.99760@w5g2000hsg.googlegroups
.com...
On 3 Lip, 23:25, "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> wrote:

> A jakie masz zdanie odnosnie niedawnej opinii Profesora, ze ja(podlug
niego
> UFOnauta) wykorzystuje maszyne czasu do wyprodukowania ponoc ponad 2^15
> postow na usenet? :)

Jagen:

"Niektórzy ludzie potrafią swoimi myślami wpływać na innych. Jeśli
myślą o nich jak o złych to robią im krzywdę, bo czynią ich złymi.
Przylepiają im coś co się za nimi ciągnie i zmusza ich do postępowania
inaczej niż by postąpili gdyby nie mieli tej nalepki.
Więc jeśli się pytasz czy jesteś ufolem to wierzę, że nie jesteś. Czy
przekonanie innych o tym, że jesteś ufolem wpływa na Ciebie? To już
zależy od Ciebie. Musisz być silniejszy, aby pewnego dnia nie obudzić
się bardziej ufolem. Na szczęście nalepki same się odlepiają po pewnym
czasie..."

---
Sky:
ładne na tyle że wrzucę jako nowy wątek na psp -jeśli pozwolicie? ;)
Jeśli nie pozwolicie -też to tam wrzucę... ;P

2. Data: 2007-07-04 22:46:33

Temat: Re: Toksyczni...
Od: jagen <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 00:18, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> ładne na tyle że wrzucę jako nowy wątek na psp -jeśli pozwolicie? ;)
> Jeśli nie pozwolicie -też to tam wrzucę... ;P

Nie wrzucaj. Już żałuję, że to napisałem.Nie ma co czynić tego świata
bardziej magicznym niż jest. Pewne rzeczy same się regulują. Nie ma co
w nie wnikać, bo się stworzy naukę dla manipulatorów.
Ufole stwierdzają, że jeśli kogoś porywają to wyraził na to zgodę.
Jeśli doświadcza zła od innych tzn. że wyraził chęć doskonalenia się.
Jeśli nic nie wie, tzn. że na tym polega the quest, itd.
To bardzo proste. Np. Dzisiaj próbowałem sobie wyobrazić jak działa
wzorkowo żyroskop. 3D to już odlot jak twierdzą niektórzy.. Siedzę w
tej wannie, woda paruje, bo czacha się grzeje a tu nic..nic.. nie
idzie... ni... I w pewnej chwili wpadłem! Wpadłem na to że jesteśmy
tumanami!!. Że to jest niemożliwe, żeby kosmos był zapełniony takim
głupkami jak my. To musi być jakiś żart, stan - jeśli nie przejściowy
to może kara albo quest, zakład o coś, albo pies wie co.. Może coś
jak: jak zrobić dobrze wyglądające demo mając 50kB pamięci? Może ktoś
się założył czy uda się przeżyć takim tumanom? Na pewno ktoś na górze
cieszy michę z naszej głupoty.. W każdym razie jeśli my tam na górze
jesteśmy duchami o jakiejś normalnej inteligencji to co nam bucom
tutaj oceniać na co się tam zgodziliśmy.. O tak sobie wykumałem..

3. Data: 2007-07-04 23:13:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagen" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 5 Lip, 00:18, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

jesteśmy duchami o jakiejś normalnej inteligencji to co nam bucom
tutaj oceniać na co się tam zgodziliśmy.. O tak sobie wykumałem..

Kum kum...filozof z ciebie ;)
Może jednak istnieje jakaś dobra dusza
która nam tumanom pozwala łaskawie
z pokolenia w pokolenie
popełniac te same albo coraz gorsze błędy? ;)

4. Data: 2007-07-05 05:33:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f6h69s$dcj$1@news.onet.pl> :

> [...]
> zależy od Ciebie. Musisz być silniejszy, aby pewnego dnia nie obudzić
> się bardziej ufolem. Na szczęście nalepki same się odlepiają po pewnym

Ma rację, choć nie tyle w kontekście "myślenia o innych", co mówienia
innym/rozmowy z innymi. Tematu nie będę rozwijał, ale dobrymi
przykładami na przenoszenie pewnych cech ze słów nadawcy na zachowania
odbiorcy są:
- naturalny ludzki mechanizm do kopiowania i przystosowywania zachowań w
oparciu o iformację z otoczenia;
- tzw. psychoza indukowana;
- doświadczenie, w którym udowodniono, że osoby odpowiadające na pytania
na tekstach psychologicznych są bardziej skłonne zachować się wg.
zadawanych wcześniej pytań - niezależnie od swojej wcześniejszej
odpowiedzi;

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2007-07-05 10:59:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tekstach psychologicznych są bardziej skłonne zachować się wg.
> zadawanych wcześniej pytań - niezależnie od swojej wcześniejszej

Ponieważ co w myśli to również pozawerbalnie się da przekazać
więc nie tylko słowem można wywrzeć negatywny wpływ na innych ;)

6. Data: 2007-07-05 13:23:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f6iirj$rfs$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ co w myśli to również pozawerbalnie się da przekazać
> więc nie tylko słowem można wywrzeć negatywny wpływ na innych ;)

Zależy co rozumiesz jako "pozawerbalnie" - czy werbalnie odniesiesz
jedynie do mowy, czy do wszystkich "sygnałów" (np. tzw. mowy ciała).
Jeżeli "pozawerbalnie" to u Ciebie "pozasygnałowo", to nie zgadzam się
tym tokiem myslenia, dla zasady, bo wprowadza dodatkowe elementy do
układu, który i tak jest już zbyt rozbudowany i nie dający się objąć
myślowo.

Flyer

7. Data: 2007-07-05 14:19:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym tokiem myslenia, dla zasady, bo wprowadza dodatkowe elementy do
> układu, który i tak jest już zbyt rozbudowany i nie dający się objąć

Termin "werbalizacja" [verbum -słowo] i "przekaz pozawerbalny" są we
współczesnej psychologii raczej [jak mało które] dość jasno
sprecyzowane...ale widać niniejszym że oba: tak "werbalnie" jak i
"pozawerbalnie" mają jeszcze spory potencjał [nad?]interpretacyjny... ;)

8. Data: 2007-07-05 15:05:01

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f6iuhb$2a2$1@news.onet.pl> :

> [...]

> sprecyzowane...ale widać niniejszym że oba: tak "werbalnie" jak i
> "pozawerbalnie" mają jeszcze spory potencjał [nad?]interpretacyjny... ;)

Też tak myślałem, zanim na usenecie nie wynikło nieporozumienie - tylko
nie pamietam już czy ja byłem za węższym znaczeniem czy szerszym. ;)

Flyer

9. Data: 2007-07-05 16:13:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <f6iuhb$2a2$1@news.onet.pl> :

> Też tak myślałem, zanim na usenecie nie wynikło nieporozumienie - tylko
> nie pamietam już czy ja byłem za węższym znaczeniem czy szerszym. ;)

A teraz jesteś za jakim? ;P

10. Data: 2007-07-05 17:59:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f6j58h$msd$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A teraz jesteś za jakim? ;P

Za szerszym. ;) Ale poprzednio chyba byłem za węższym. ;p

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

Re: Teoria Uniwersum
Czym jest kognitywistyka? link
Czym jest świadomość?
testy przydatności zawodowej na Śląsku - gdzie?
Zaklinanie rzeczywistości czyli sondaży sztuka ;)