Tonący brzytwy się chwyta.

11. Data: 2016-06-14 19:09:50

Temat: Re: Tonący brzytwy się chwyta.
Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości
news:njp9ge$iug$1@node2.news.atman.pl...
> To, że moje idee są zbieżne z ideami PiS-u wcale nie znaczy, że jestem
> PiS-u propagandzistą.

Ależ Leoś jesteś! Na każdym kroku piejesz z zachwytu nad "mondrością" PiS.

--
Lepudruk

12. Data: 2016-06-14 19:11:42

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2016 o 17:57, LeoTar pisze:
[...]
> To, że moje idee są zbieżne z ideami PiS-u wcale nie znaczy, że jestem
> PiS-u propagandzistą. Nie muszę tez być nikomu za cokolwiek "wdzięcznym"
> gdyż jestem wystarczająco niezależny materialnie. Gdyby wykazał Pan
> odrobinę ciekawości to znalazł by Pan w sieci informacje o tym gdzie i w
> jaki sposób zapracowałem sobie na tę niezależność w trudnej sytuacji
> zdrowotnej w której się znalazłem. Te informacje są publicznie dostępne
> na facebook-u i linkedin.

Przepraszam za zdublowany post. Serwer nntp nie reagował na polecenia
ściągnięcia nowych wiadomości i dlatego (niepotrzebnie, jak się okazało
dopiero po kilku dobrych minutach) wysłałem drugą.

Przepraszam pana za obraźliwego dla pana posta ale pańskie wynurzenia na
temat obecnej sytuacji politycznej też nie należą do ,,gładkich" w mowie,
że tylko przypomnę ,,kurwokrację", ,,eurokołchoz" czy ,,doniesiesz tę
ciążę, chodzący inkubatorze".

Na Facebooka i LinkedIna nie zaglądam, bo:
1) jestem asocjalny,
2) chronię swoją prywatność.

13. Data: 2016-06-14 20:15:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> ciążę, chodzący inkubatorze".
>
> Na Facebooka i LinkedIna nie zaglądam, bo:

"Kurwokracja"i "eurokołchoz" to moje ale do trzeciego stwierdzenia nie
przyznaję się. Nigdy nie napisałbym o/do kobiety "doniesiesz tę ciążę,
chodzący inkubatorze" - zbyt szanuję kobiety.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

14. Data: 2016-06-14 20:16:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2016 17:23:20 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
cza-twojego-ruchu--sukces-reprezentacji-wzmacnia-fal
e-brunatnego-nacjonalizmu,43945,i.html#ixzz4BZ6tyUyB

> Ale idiota wymyśla kłamstwa, smrodzi i... obsrywa swojego żywiciela.

Jak to wesz. Cóż dziwnego.

15. Data: 2016-06-14 21:06:26

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2016 o 20:15, LeoTar pisze:
> [...]
> przyznaję się. Nigdy nie napisałbym o/do kobiety "doniesiesz tę ciążę,
> chodzący inkubatorze" - zbyt szanuję kobiety.

Cytuję:
,,Dziecko poczęte nie jest niczyją własnością, nawet kobiety. Dlatego
odp... się od dziecka ikka. Zachciało się leczyć rany psychiczne za
pomocą dziecka i spłodziło się je więc trzeba być za to odpowiedzialnym
i robić do końca ciąży za żywy inkubator."

16. Data: 2016-06-14 21:24:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> pomocą dziecka i spłodziło się je więc trzeba być za to odpowiedzialnym
> i robić do końca ciąży za żywy inkubator."

Proszę zwrócić uwagę jak różny jest wydzwięk tego co Pan wpierw napisał
a tego co ja rzeczywiście powiedziałem. Pańskie pierwsze przytoczenie,
jak mniemam z pamięci, jest istotnie obrazliwe; natomiast to co ja
faktycznie napisałem jest po prostu stwierdzeniem faktu i jako takowe
nie jest chyba odbierane przez kobiety jako obrazliwe. Czyżby czytał Pan
i rozumował przez pryzmat emocji?

17. Data: 2016-06-14 21:41:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pajdak" napisał w wiadomości grup

>Pamiętasz (pewnie tak, to twoje czasy) list biskupów polskich do
>niemieckich? Tak samo zachowuje się dziś PiS.

Sugerujesz, że pis miłuje pokój i pojednanie jako rzeczeni biskupi?

18. Data: 2016-06-14 22:00:21

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2016 o 21:24, LeoTar pisze:
> Czyżby czytał Pan i rozumował przez pryzmat emocji?
Złapał mnie pan. Rzeczywiście jestem niewolnikiem emocji.

19. Data: 2016-06-15 02:58:01

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 17:57 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> [...]
> jaki sposób zapracowałem sobie na tę niezależność w trudnej sytuacji
> zdrowotnej w której się znalazłem. Te informacje są publicznie dostępne

Nie jesteś osobowością, która by mnie interesowała.

--
stevep

20. Data: 2016-06-15 02:58:38

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 19:09 Pajdak <l...@d...org> pisze:

> Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości
>
> Ależ Leoś jesteś! Na każdym kroku piejesz z zachwytu nad "mondrością"
> PiS.

Ale to tak całkiem przypadkowo.

--
stevep