Tonik - pytanie

1. Data: 2004-01-26 14:39:42

Temat: Tonik - pytanie
Od: Andrzej <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, dziewczyny,
Właśnie za radą ekspedientki kupiłem "Mleczko plus tonik kasztanowe" firmy
Bielenda". Chodziło mi o coś zamiast mydła do oczyszczania twarzy. I co? I
co się okazało?! Tam nie ma instrukcji, jak onego używać! Co ja mam z tym
zrobić? Nakładać? Pić? Poradźcie mi:)))
Jeżeli to jakieś świństwo, to proszę - wyprowadźcie mnie z błędu. A to
całkiem możliwe, bo to pierwszy mój zakup z tej kategorii kosmetyków.
Andrzej

1. Data: 2004-01-26 14:59:50

Temat: Re: Tonik - pytanie
Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeżeli to jakieś świństwo, to proszę - wyprowadźcie mnie z błędu. A to
> całkiem możliwe, bo to pierwszy mój zakup z tej kategorii kosmetyków.

A jaką masz cerę?
Bo jeśli Ci się przetłuszcza to nie najlepszy zakup. Za to do suchej powinno
być dobre.
Ogólnie mleczko czy tonik stosuje się w ten sposób, że niewielką ilość
nalewasz na wacik i przecierasz nim całą twarz.
Bielendy nie miałam bo się zraziłam jak kupiłam z dwa produkty i oba mi nie
pasowały.

1. Data: 2004-01-26 15:04:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> co się okazało?! Tam nie ma instrukcji, jak onego używać! Co ja mam z tym

Bierze się na wacik (płatek kosmetyczny, whatever) i przeciera lico.

> Jeżeli to jakieś świństwo, to proszę - wyprowadźcie mnie z błędu. A to
> całkiem możliwe, bo to pierwszy mój zakup z tej kategorii kosmetyków.

Hm, tego się raczej używa do zmywania makijażu (i potem zmywa się normalnie
wodą), albo przez osoby z wrażliwą cerą, którym woda szkodzi. Kwestia
upodobań, ja osobiście bez spłukania twarzy wodą nie czuję się umyta.

JoP

1. Data: 2004-01-26 15:12:51

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:bv3a93$qms$1@inews.gazeta.pl:

> Bierze się na wacik (płatek kosmetyczny, whatever) i przeciera lico.

Czynność powtarza, aż kolejny wacik będzie czysty.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-26 15:43:59

Od: Andrzej <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Jan 2004 15:59:50 +0100, na pl.rec.uroda, *Bam* napisał:

> A jaką masz cerę?
> Bo jeśli Ci się przetłuszcza to nie najlepszy zakup. Za to do suchej powinno
> być dobre.

Czyli powinno być dobre, mam raczej suchą

> Ogólnie mleczko czy tonik stosuje się w ten sposób, że niewielką ilość
> nalewasz na wacik i przecierasz nim całą twarz.

Dzięki

Andrzej

1. Data: 2004-01-26 15:46:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> Czynność powtarza, aż kolejny wacik będzie czysty.

Uff, dobrze, że nie napisałaś tylko "Czynność powtórzyć". (Sprawdzić, czy nie
informatyk.) ;->

JoP

1. Data: 2004-01-26 15:47:37

Od: Andrzej <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Jan 2004 15:04:03 +0000 (UTC), na pl.rec.uroda, *Jolanta Pers*
napisał:

> Hm, tego się raczej używa do zmywania makijażu (i potem zmywa się normalnie
> wodą),

Jasne. Chodzi mi oczywiście nie o coś do usunięcia makijażu, lecz do
zwykłego umycia twarzy, w taki sposób, aby skóra po umyciu nie przypominała
dna wyschniętego jeziora, jak to się dzieje obecnie.
Dzięki.
Andrzej

1. Data: 2004-01-26 15:48:29

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeżeli to jakieś świństwo, to proszę - wyprowadźcie mnie z błędu. A to
> całkiem możliwe, bo to pierwszy mój zakup z tej kategorii kosmetyków.

Odnoszę wrażenie, że sprzedawczyni poleciła Ci nieodpowiedni kosmetyk.
To znaczy mleczko plus tonik jak najbardziej służy do oczyszczania
twarzy, ale moze lepiej było kupić jakiś żel bez mydła? Zdecydowanie
prostszy w użyciu - stosujesz go tak jak mydło.
Może się mylę, ale skoro nie często kupujesz tego typu kosmetyki, to
lepiej chyba "poćwiczyć" na czymś bliższym mydła:-) Mój mąż używa i
chwali sobie żel do mycia twarzy Vichy z serii "męskiej" - nie wysusza,
nie podrażnia...

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-26 15:56:40

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:4u4db2nqdqgb$.2df36n7a35bz$.dlg@40tude.net,
Andrzej <r...@o...pl> typed:

> Jasne. Chodzi mi oczywiście nie o coś do usunięcia makijażu, lecz do
> zwykłego umycia twarzy, w taki sposób, aby skóra po umyciu nie
> przypominała dna wyschniętego jeziora, jak to się dzieje obecnie.

A ja używam mydła i cerę mam z użycia na użycie coraz lepszą =] I coś czuję,
że wszystkie toniki powyrzucam w diabły, bo nic mi tak nie oczyściło pysia
jak właśnie małe, malutkie mydełko.

Pozdrawiam,
Karola zakochana w Trzech Krokach

1. Data: 2004-01-26 16:34:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> zwykłego umycia twarzy, w taki sposób, aby skóra po umyciu nie przypominała
> dna wyschniętego jeziora, jak to się dzieje obecnie.

To może być pewne rozwiązanie, ale jeśli tak reagujesz po prostu na mycie
twarzy zwykłym mydłem, to proponuję skorzystać z propozycji Dominiki i
przejść na jakiś żel do mycia twarzy, coś dla delikatnej, wrażliwej skóry.
Mycie samym mleczko-tonikiem to ostateczność...

JoP

problem
Wrocław - pedicure - gdzie?
celulit