Torbiel na nerce - kurcze zrobila mi się!!!

1. Data: 2003-06-20 15:33:35

Temat: Torbiel na nerce - kurcze zrobila mi się!!!
Od: "Rychu" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze martwię się...

Nie znam się na tym ale mam gorącą prośbę do kogoś kto zna się na
medycynie...

Powiedzćie mi.. to coś groźnego???

leczy się to???

grozi mi przeszczep nerki????

Na razie po prostu troche mnie pobolewa.. ale czuję się dobrze...

Są jakieś lekarstwa na to???

a moze operacyjnie???

cholera martwię się....

2. Data: 2003-06-23 19:19:35

Temat: Re: Torbiel na nerce - kurcze zrobila mi się!!!
Od: "ARtb" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> leczy się to???
najczęściej co roku się kontroluje

3. Data: 2003-06-23 22:58:04

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Jun 2003 21:19:35 +0200, ARtb wrote:

> najczęściej co roku się kontroluje

Mojej mamie samoistnie zniknęła z nerki.Nie wiem,czy to jakiś cud,czy
zasługa bioenergoterapeuty Jerzego Mrugały.

A jak jest z torbielą na wątrobie?
Lekarka mi powiedziała,że to nic takiego i żebym zapomniała.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

4. Data: 2003-06-23 23:02:57

Temat: Re: Torbiel na nerce - kurcze zrobila mi si?!!!
Od: i...@g...pl (Patrycja H.) szukaj wiadomości tego autora

"Rychu" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> Powiedz?ie mi.. to co? gro?nego???

Masa ludzi ma torbiele w nerkach wykrywane przypadkowo w USG i
calkowicie bezobjawowe. Nie slyszalam, zeby ktos umarl z tego powodu
;)

Pozdrawiam,

P.H.

5. Data: 2003-06-24 10:37:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mojej mamie samoistnie zniknęła z nerki.
> Nie wiem,czy to jakiś cud,czy
> zasługa bioenergoterapeuty Jerzego Mrugały.

Ani jedno ani drugie. Taka po prostu uroda torbieli prostej nerki, że
pojawia się i znika.

--
Krzysiek, EBP
każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

nadciśnienie
witamina b15
Powiklania pokleszczowe
wady postawy ciała