Torbiel w okolicach jajnika

1. Data: 2002-05-22 18:33:35

Temat: Torbiel w okolicach jajnika
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..pojawil sie, prawdopodobnie po poronionej ciazy (wg lekarza).
Wykonano 2 testy rakowe - brak.
Leczenie hormonalne bez zmian.
Po ostatniej wizycie, ginekolog stwierdza ze jedynym rozwiazaniem jest wyciecie
jajnika!!!
To ja bardzo przepraszam, ALE TO JEST OSTATECZNOSC.
Z tego co wiem w Niemczech zabiegi typu wysuszanie lub inne na pozbycie sie
tego cholerstwa wykonuja w godzine.
Nie rozumiem, dlaczego lekarz - specjalista kieruje od reki na "amputacje".
Moze Wy drodzy grupowicze potraficie cos poradzic.Co mozna jeszcze zrobic,
zamiast wycinac? Nie jestem lekarzem i nie znam sie na medycynie, a moja pani
dostanie przez to zawalu serca.

Bardzo prosze o pomoc

Z powazaniem
Adam

2. Data: 2002-05-23 07:31:56

Temat: Re: Torbiel w okolicach jajnika
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja bardzo przepraszam, ALE TO JEST OSTATECZNOSC.
> Z tego co wiem w Niemczech zabiegi typu wysuszanie lub inne na pozbycie sie
> tego cholerstwa wykonuja w godzine.

A zalezy jakie to torbiele... jak masz watpliwosci skonsultujcie sie z
innym ginekologiem.
--
--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-05-24 22:56:00

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zalezy jakie to torbiele...  jak masz watpliwosci skonsultujcie sie z
> innym ginekologiem.

Bierzemy to coraz bardziej pod uwage, problem w tym jak znalezc
dobrego specjaliste...

Poza tym mam nadzieje, ze ktos doswiadczony na grupie
potrafi cos doradzic lub wskazac.

4. Data: 2002-05-27 15:09:30

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl wrote:

> Bierzemy to coraz bardziej pod uwage, problem w tym jak znalezc
> dobrego specjaliste...

Zawsze warto isc do 5 i wyciagnac srednia z ich opinii. Czesto sa
zadziwiajaco rozbierzne.

--
Pozdrowionka
__

5. Data: 2002-05-27 15:24:31

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze warto isc do 5 i wyciagnac srednia z ich opinii. Czesto sa
> zadziwiajaco rozbierzne.

Smutne to, ale prawdziwe.Tylko jak w takim wypadku wyleczyc sie
z choroby.Poza tym pozostaje jeszcze kwestia kasy...

6. Data: 2002-06-20 14:35:38

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl wrote:

> Bardzo prosze o pomoc

mi udalo sie pozbyc 5 cm torbieli jajnika farmakologicznie:)
da sie, nie martwcie sie:))))
koniecznie skonsultujcie sie z innym lekarzem.

ewa

--
*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*
@[] @[]

basik30 napisał:
pilne
Wrzody