Tort-gdzie we Wroclawiu ?

1. Data: 2005-02-18 19:20:59

Temat: Tort-gdzie we Wroclawiu ?
Od: "monia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Gdzie we Wroclawiu mozna zamowic tort z " fantazja ", ktory zrobilby
wrazenie
na moim Ukochanym Mezu (ktory bedzie konczyl 40 lat ) i gosciach ?
Szczytem marzen bylby marcepanowy motocykl na tym torcie , ale czy jest
to gdzies mozliwe ?

Moze Ktos z Was ma mile doswiadczenia z ktoras z cukierni ?

Pozdrawiam cieplo!

monia

1. Data: 2005-02-18 19:40:54

Temat: Re: Tort-gdzie we Wroclawiu ?
Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

monia <m...@g...pl> napisał(a):

> Moze Ktos z Was ma mile doswiadczenia z ktoras z cukierni ?

Ja :) z cukiernią Epi, w sklepie Epi. Mają własnego cukiernika, na spotkaniu
można go było nawet zobaczyć (a przy dozie uporu to i pomacać ;-)). I właśnie
torty różne są jego specjalnością, wychodziłam po tym spotkaniu zasłodzona do
granic możliwości, cuda-wianki, perełki, różyczki, różne rodzaje czekolady,
masy, warstwy, zdrowe, niezdrowe, wszystko przepyszne :) (A ja naprawdę ze
słodyczy to śledzie najbardziej kocham, więc byle czego na słodko nie zjem).
Nie wiem jak z motylami i zamawianiem czegoś ekstra, możliwe, że możliwe ale
drogie :(. Najlepiej się zapytać na miejscu lub telefonicznie (www.epi.com.pl).

Pozdrowionka
Atunia

1. Data: 2005-02-18 20:02:04

Od: "asiołek" <b...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to gdzies mozliwe ?
>
> Moze Ktos z Was ma mile doswiadczenia z ktoras z cukierni ?

u Wolaka moim skromnym zdaniem, polecam z bardzo nieskromną ceną ale cuda
niesamowite. Motocykl też chyba robią- tzn. tort w kształcie motoru właśnie
z marcepanu(chyba?:) )

pozdrawiam

ps. ale mi smaku narobiłaś mniam:D

asia

1. Data: 2005-02-18 20:03:03

Od: "asiołek" <b...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u Wolaka moim skromnym zdaniem, polecam z bardzo nieskromną ceną ale cuda
> niesamowite. Motocykl też chyba robią- tzn. tort w kształcie motoru
> [...]

zapomniałam dodać, że we Wrocławiu;)
przepraszam

1. Data: 2005-02-18 20:31:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam cukiernię na Partyzantów na Sępolnie. Ostatnio widziałam tam
wspaniałe cycuszki w marcepanie w lodówce z tortami :-). Myślę, że
motocykl też by zrobili :-).

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-18 21:13:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Feb 2005 21:31:22 +0100, medea <e...@p...fm>
wrote:

>Polecam cukiernię na Partyzantów na Sępolnie. Ostatnio widziałam tam
>wspaniałe cycuszki w marcepanie w lodówce z tortami :-). Myślę, że
> [...]

Zgadzam sie w pelni - cukiernia dobra, kawe dobra tez daja. Jest
na koncu Paryzantow, kolo szkoly.

Pierz, co jak jest we Wroclawiu to tam leci, bo to po sasiedzku
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-19 17:14:03

Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:6imc11hso0ka3ugqr7auc6lqvl986mpe8e@4ax.com...

> Zgadzam sie w pelni - cukiernia dobra, kawe dobra tez daja. Jest
> na koncu Paryzantow, kolo szkoly.
>
> Pierz, co jak jest we Wroclawiu to tam leci, bo to po sasiedzku
> K.T. - starannie opakowana

Ja pracuje w tej cukierni i najlepiej jak zadzwonisz do szefa (3480570) to
ci powie czy deserantka ci zrobi?
http://www.siemionko.pl/

1. Data: 2005-02-19 17:41:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik monia, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> na moim Ukochanym Mezu (ktory bedzie konczyl 40 lat ) i gosciach ?
> Szczytem marzen bylby marcepanowy motocykl na tym torcie , ale czy jest
Polecam cukiernię, która jest co prawda na końcu świata (komary nie
dolatują), ale zamawiane tam ciasto jest absolutnie niepowtarzalne.
Zamawiałam tam (to znaczy moja mama zamawiała) tort na moje wesele i tort
został wręcz wchłonięty od razu przez gości, którzy jeszcze rzucili się po
dokładki :) (no, a tort był na deser po obfitym obiedzie). Cukiernia mieści
się na os. Krzywoustego (pętla 131 i N)
Druga cukiernia, z której torty są bardzo smaczne mieści się dokładnie po
przeciwnej stronie miasta, na Muchoborze Małym. Moja siostra na urodziny
synka (pierwsze urodziny :) ) zamówiła tort w kształcie samochodzika.
Wyglądał super i smakował pysznie.
Dokładnych namiarów na obydwie cukiernie nie znam, ale jeśli Ci zależy,
popytam się.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-19 20:32:01

Od: "monia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ,bardzo dziekuje Wszystkim za pomoc !
Bardzo "dzwieczna" jestem za przychylnosc!

Mniej wiecej orientuje sie ,gdzie znajduja sie te cukiernie ,
tak wiec rusze od poniedzialku w rajd po nich :)

Pozdrawiam serdecznie !

monia

1. Data: 2005-02-19 21:23:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Ja pracuje w tej cukierni i najlepiej jak zadzwonisz do szefa (3480570) to
> ci powie czy deserantka ci zrobi?
> http://www.siemionko.pl/

A ja zawsze myślałam, że tam jest szefowa :-)

Pozdrawiam
Ewa

kuchnia gazowa
Pytanie lajkonika:)
tvn style -> miasto kobiet -> przepis na muszelki
z czym najlepszy kuskus?
Czy kapusty w bigosie ...