Re: Tort-gdzie we Wroclawiu ?

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Tort-gdzie we Wroclawiu ?
Date: Sat, 19 Feb 2005 18:41:41 +0100

Użytkownik monia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Gdzie we Wroclawiu mozna zamowic tort z " fantazja ", ktory zrobilby
> wrazenie
> na moim Ukochanym Mezu (ktory bedzie konczyl 40 lat ) i gosciach ?
> Szczytem marzen bylby marcepanowy motocykl na tym torcie , ale czy jest
> to gdzies mozliwe ?
Polecam cukiernię, która jest co prawda na końcu świata (komary nie
dolatują), ale zamawiane tam ciasto jest absolutnie niepowtarzalne.
Zamawiałam tam (to znaczy moja mama zamawiała) tort na moje wesele i tort
został wręcz wchłonięty od razu przez gości, którzy jeszcze rzucili się po
dokładki :) (no, a tort był na deser po obfitym obiedzie). Cukiernia mieści
się na os. Krzywoustego (pętla 131 i N)
Druga cukiernia, z której torty są bardzo smaczne mieści się dokładnie po
przeciwnej stronie miasta, na Muchoborze Małym. Moja siostra na urodziny
synka (pierwsze urodziny :) ) zamówiła tort w kształcie samochodzika.
Wyglądał super i smakował pysznie.
Dokładnych namiarów na obydwie cukiernie nie znam, ale jeśli Ci zależy,
popytam się.

Krusz.
--
Kruszyna