Tort na roczek

1. Data: 2001-07-09 09:22:22

Temat: Re: Tort na roczek
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
news:9ibt3k$l99$1@news.internetia.pl...
> Kochani! Witam i od razu o radę pytam.
> Mój maluch za dwa trzy kończy roczek a ja nie mam pojęcia jaką masę dać do
> tortu? Proszę o pomoc.Nie ma alergii ani uczulenia na nic. Zrobię biszkopt
> co dalej? Co może jeść?

Jeśli maluszek nie jest alergikiem, to bita śmietana albo lekka masa
budyniowa nie powinny zaszkodzić.

I jeszcze jedno. Jak zrobić tort w kształcie
> np.samochodu?

Bardzo łatwo można zrobić tort w kształcie węża - moim dzieciom się
podobało.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-09 09:24:01

Temat: Tort na roczek
Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani! Witam i od razu o radę pytam.
Mój maluch za dwa trzy kończy roczek a ja nie mam pojęcia jaką masę dać do
tortu? Proszę o pomoc.Nie ma alergii ani uczulenia na nic. Zrobię biszkopt i
co dalej? Co może jeść? I jeszcze jedno. Jak zrobić tort w kształcie
np.samochodu?
Będę bardzo,ale to bardzo wdzięczna!
Dziękuję i pozdrawiam cieplutko
Iwonka+Grześ+Raduś za trzy dni roczek!

1. Data: 2001-07-09 09:35:44

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tej stronie sa torty w roznych ksztaltach, choc samochodu nie ma. Jest za to
motyl, parowiec, pociag i inne

http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1578&p=22
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1575&p=22
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1577&p=22
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1573&p=22
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1585&p=22

1. Data: 2001-07-09 13:10:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> Zrobię biszkopt i co dalej? Co może jeść? I jeszcze jedno.
> Jak zrobić tort w kształcie np.samochodu?

Znalazlam bardzo ciekawa strone, gdzie sa przepisy na rozne okazje,
miedzy innymi sa tam torty urodzinowe dla dzieci:
http://www.gdynia.ids.pl/~wroclawska/dziecko.html
Jest tam tort cytrynowy, ananasowy i "slodkie serce", moze cos
wybierzesz?

Pozdrawiam
Lilla

oleje aromatyzowane...