Towarzystwa wspolnoty insynuacji

51. Data: 2010-10-26 12:19:44

Temat: Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel Vilar zmalował:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Wycinam ten rarytas i podaje na tacy.
>
> Smacznego.
> ____
>
> Najgorzej, że nie wyczuliście, że Ixi od dwóch dni miała jakiś podły humorek
> i ewidentnie szukała zaczepki.
> Zresztą Ghost też łaził jakby ...mroczny.
>
> A może po prostu skorzystaliście z okazji.
>
> Co sie będę mieszać w wasze zabawy.
> Wmieszam się w takie, które będą mi pasować.

Czekaj, czy to jest już spiskowa teoria, czy jeszcze nie?

52. Data: 2010-10-26 12:19:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 14:18, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"
> Czytaj ze zrozumieniem, prosze.
> Nie wszystko, czego nie rozumiesz,
> musi byc od razu bzdetem.
> No wiem, dla Ciebie musi.
> Tak jest WYGODNIEJ.
>
> Moje rozumienie jest tylko i wyłącznie moim rozumieniem.

Ale to MNIE oceniasz.

53. Data: 2010-10-26 12:20:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel medea zmalował:

A kim jesteście?

54. Data: 2010-10-26 12:21:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 14:17, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 26-październik-10  pędzel Chiron zmalował:
>
> Chiron, nie wkładaj Hance swojego wędzidła między zęby :)

Iiihaha.
Mustang jestem :)

55. Data: 2010-10-26 12:27:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

>(: Ależ się miotasz Haniu

Jak na milczacego lurkera bardzos aktywny (Druchu?).

56. Data: 2010-10-26 12:28:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 26 Paź, 12:08, Suri <b...@p...fm> wrote:

>Zamowilas glosno i wyraznie EOT i PLONK.

Ale to byl plonk od trolla, wiec sie nie liczy.

57. Data: 2010-10-26 12:29:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zresztą Ghost też łaził jakby ...mroczny.

Masz jakiegos PMSa czy cóś?

58. Data: 2010-10-26 12:45:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 13:28, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Vilar"  napisał w wiadomości grup
> To tylko my (widownia) jesteśmy zdumieni, bo wsadziliśmy kogoś do wygodnej
> szufladki i teraz musimy robić zmiany... w katalogu.
> ===================================
> Dokładnie tak to widzę.

Pantha rei.

59. Data: 2010-10-26 12:50:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:egiayrn71i1a.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 26-październik-10 pędzel Chiron zmalował:

.googlegroups.com...

====

> Chiron, nie wkładaj Hance swojego wędzidła między zęby :)

Wędzidło... dobre określenie....
W bardziej narwanych przypadkach: kantar?

MK

60. Data: 2010-10-26 12:51:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1xp75jmymrpfi.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 26-październik-10 pędzel Vilar zmalował:

.googlegroups.com...

> Czekaj, czy to jest już spiskowa teoria, czy jeszcze nie?

Ja tam nieustannie knuję i spisuję, tyle że bez niezbędnej teorii.
To nie wiem...

MK

Jesiennie...
MINI - PRECZ
Gaba Kulka vs Młynarski
Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.
Fajne. Mamusia i synuś.