Tożsamość seksualna

1. Data: 2002-08-06 16:45:00

Temat: Tożsamość seksualna
Od: "xslavex" <x...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam do was 2 pytania:
1. Jak zidentyfikować własną tożsamość seksualną?
2. Jak ją zaakceptować?

pozdrawiam
slave
ps.
tylko poważne odpowiedzi

1. Data: 2002-08-07 09:22:38

Temat: Re: Tożsamość seksualna
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xslavex" <x...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> mam do was 2 pytania:
> 1. Jak zidentyfikować własną tożsamość seksualną?

A ile masz w sobie cudzych tożsamości seksualnych? Ile mozliwosci
wyboru? Jestes w lozku jak kameleon, czy co? Nie wiesz, co Cie
kreci?

JGrabowski

1. Data: 2002-08-07 12:15:29

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

xslavex napisał(a) w wiadomości: ...
>mam do was 2 pytania:
>1. Jak zidentyfikować własna tożsamosć seksualna?

Czy chodzi Ci o orientacje seksualna? Homoseksualizm, biseksualizm,
heteroseksualizm? Mozesz sobie zrobic testy i zobaczyc, w ktorym miejscu
w danym momecie jestes?
Juz byla wszesniej wspominana tu 7 stopniowea skala homoseksualizmu
Kisleya.

>2. Jak ja zaakceptować?

To zalezy, czy chcesz, czy musisz, czy sie tego boisz. Jesli jestes
heteroseksualny, to chyba nie ma zadnych problemow z akceptacja. Gorzej,
gdy pociagaja Cie seksualnie i panie i panowie badz tylko osobnicy Twojej
plci. Przede wszystkim nic na sile. To moze byc chwilowe, spowodowane
pewnymi zdarzeniami losowym, np uwiedzeniem przez partnera tej samem
plci, czy tez zawiedzenie sie na osobie plci przecinwej, czy tez chwilowa
fascynacja. Mozesz sobie z tym sam poradzic, badz skorzystac z porady
seksuologa. A jesli tak bylo zawsze, to chyba juz czas sie z tym
pogodzic. Ale nic na sile.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-08-08 05:44:29

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <a...@c...com> writes:

> A ile masz w sobie cudzych tożsamości seksualnych? Ile mozliwosci
> wyboru? Jestes w lozku jak kameleon, czy co? Nie wiesz, co Cie
> kreci?

Szkoda, ze nigdy Ci sie nie obila o uszy skala Kinseya. Ona ma 10
punktow.
hetero i homo to sa na niej punkty skrajne.

Czasem jednak dobrze poczytac jakies ksiazki do psychologii.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-08 10:08:21

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, ze nigdy Ci sie nie obila o uszy skala Kinseya. Ona ma 10
> punktow.
> hetero i homo to sa na niej punkty skrajne.

Obila mi sie. O ile ja slyszalem, ma siedem, a nie dziesiec punktow:

0 Hetero
I Hetero z niewielkimi odchyleniami homo
II Hetero z czestymi odchyleniami homo
III Bi
IV Homo z czestymi zachowaniami hetero
V Homo z niewielkimi odbiciami hetero
VI Homo

Ale to jest tylko wygodny podzial, mocno usredniony i zbyt dalekich
wnioskow bym z tej skali nie wyciagal, zwlaszcza ze jest calkiem sporo
innych podzialow i teorii na ten temat... Warto pamietac, ze Kinsey
działal ponad 50 lat temu, a wiekszosc jego "odkryc" powstala na bazie
statystycznej, poprzez rozmowy z ludzmi, co niekoniecznie przenosi
sie idealnie na dzisiejsze czasy.

JGrabowski

1. Data: 2002-08-09 04:40:33

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <a...@c...com> writes:

> Obila mi sie. O ile ja slyszalem, ma siedem, a nie dziesiec punktow:

fakt, siedem.

> [...]
> działal ponad 50 lat temu, a wiekszosc jego "odkryc" powstala na bazie
> statystycznej, poprzez rozmowy z ludzmi, co niekoniecznie przenosi

Moze i sie nie przenosi idealnie, pokazuje jednak, ze tozsamosci
seksualnych jest wiecej niz dwie.
Stad chyba zrozumiale moze byc pytanie kogos o to, jak ustalic
jego wlasna i jak to z tym jest. Moze ma watpliwosci, bo wlasnie jest hetero z
odchyleniami homo albo bi albo co innego.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-09 07:48:23

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze i sie nie przenosi idealnie, pokazuje jednak, ze tozsamosci
> seksualnych jest wiecej niz dwie.

No nie. Tozsamosci sa tylko dwie, a moga wystepowac ich kombinacje.
Zwroc uwage, ze hetero z odchyleniami homo to nadal hetero.

JGrabowski

1. Data: 2002-08-09 13:58:09

Od: "geograf" <g...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rusałko, troszkę stareotypami z Twojego posta powiało...

xslavex <x...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> 1. Jak zidentyfikować własną tożsamość seksualną?

A sam nie potrafisz?? Nie czujesz co bardziej Cię pociąga, a co mnierj, badx co w
ogóle Ciebie nie pociąga?? Myślałem, że każdy tak potrafi....

> 2. Jak ją zaakceptować?

Kązdy musi sam przed soba to zaakceptować. Jeżeli jest to orientacja heteroseksualna,
to w przyadku Polski i nie tylko- chyba nie ma o co się martwić; jeżeli zas
podejrzewasz, że możesz być homoseksualista, bądź bi- skontaktuj sie z LAMBDĄ. oto
adres: http://www.lambda.org.pl

1. Data: 2002-08-09 14:00:07

Od: "geograf" <g...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

podejrzewasz, że możesz być homoseksualista, bądź bi- skontaktuj sie z LAMBDĄ. oto

Re: Homoseksualne kalectwo.
Konin i okolice--> psycholog ?
Re: Homoseksualne kalectwo.
Psychologiczne kalectwo//BYLO homoseksualne kalectwo
Ateizm w III R.P.