Re: Homoseksualne kalectwo.

1. Data: 2002-08-06 14:02:53

Temat: Re: Homoseksualne kalectwo.
Od: a...@p...onet.pl (Anika) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "igrazka"
> A jeszcze nie jest? Bo wedlug mnie to tej pani przydalaby sie terapia
> reparatywna :-)

A stosuja jeszcze gdzies elektrowstrzasy?;)))
Papatki
Anika

1. Data: 2002-08-07 12:22:47

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "igrazka"
>
> A stosuja jeszcze gdzies elektrowstrzasy?;)))
> Papatki
> Anika

A toscie se dziewczyny pogadaly...
Sorki, nie moglam sie oprzec, nie jestem niczyim wrogiem, moze tylko
wolalabym by nikt mi nie mowil, ze swiat homo jest lepszy niz moj, ze homo
sa ucisnieni (chociaz pewnie czasem sa, ale to nie norma), ze chca swojej
konstytucji itp. Konczmy ten szum! Ja wam do lozek nie wchodze, pod koldre
nie zagladam. Zycze szczescia!
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-08-07 15:22:58

Od: "Anika" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota B."
> A toscie se dziewczyny pogadaly...

Niom;) ale dalej nie wiem, czy stosuje sie jeszcze elektrowstrzasy?;)))

> Sorki, nie moglam sie oprzec, nie jestem niczyim wrogiem, moze tylko
> wolalabym by nikt mi nie mowil, ze swiat homo jest lepszy niz moj,

Kto tak twierdzi?

> ze homo
> sa ucisnieni (chociaz pewnie czasem sa, ale to nie norma), ze chca swojej
> konstytucji itp.

Czasem? ja mysle i to na podstawie swoich doswiadczen, ze dosc czesto
niestety:(

> Konczmy ten szum!

Dlaczego?

>Ja wam do lozek nie wchodze, pod koldre
> nie zagladam.

A ja to robie?

>Zycze szczescia!

Nawzajem!
Papa
Anika

1. Data: 2002-08-07 15:37:15

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota B." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sorki, nie moglam sie oprzec, nie jestem niczyim wrogiem, moze tylko
> wolalabym by nikt mi nie mowil, ze swiat homo jest lepszy niz moj,

O ile pamietam- nikt tego nie powiedzial.

ze homo
> sa ucisnieni (chociaz pewnie czasem sa, ale to nie norma),

no wiec sa, czy nie sa?

ze chca swojej
> konstytucji itp. Konczmy ten szum!

A dlaczego? Brakuje Ci argumentow?

> Pzdr. Dorota
Pzdr.Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-07 17:10:24

Od: "Tracy" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konstytucji itp. Konczmy ten szum! Ja wam do lozek nie wchodze, pod koldre

Nie wiem, kto komu powiedzial, ze swiat homo jest lepszy. Nie jest lepszy,
ale nie mozemy zapominac, ze nie jest rowniez gorszy. O to sie toczy caly
spor. Konstytucji dla siebie nie chcemy. Chcemy by nas respektowalo prawo
cywilne i spoleczenstwo. to wszystko.

a jednak duza czesc spoleczenstwa chce mi zagladac pod koldre... I nie wiem,
czemu nie moge normalnie zyc, korzystajac ze wszystkich naleznych mi praw,
skoro nikogo nie powinno interesowac kogo kocham i z kim sypiam!

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-08-07 18:47:48

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B."

Ja wam do lozek nie wchodze, pod koldre
> nie zagladam.

Alez, oczywiscie,ze wchodzisz im do lozek!
przeciez to jest jedyna roznica jaka dzieli hetero od homo, ty calej
wspolnoty obszaru inego, poza seksualnym nie widzisz i oceniasz wylacznie na
podstawie tego co sie dzieje w lozku!

Czy jesli dwie kobiety hetero mieszkaja razem,t o tez uwazasz, ze jedna z
nich nie powinna miec /wychowywac dziecka, bo "nie sa wlasciwym wzorcem"?
Czy moze uwazasz, ze pary homoseksualne z natury rzeczy uprawiaja seks na
widoku dzieci?

Wlasnie wyjdz z tego lozka, to zobaczysz, ze swiat homoseksualistow jest
taki sam, jak hetero - jakem absolutna hetero, zapewniam cie: przestan
myslec o lozku, a wszystko zobaczysz w innym swietle.

Kaska

1. Data: 2002-08-07 19:45:08

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <oXd49.106863$v53.5246566@news3.calgary.shaw.ca>,
szanowny kol. Pyzol pisze, ze:
<...>
> jakem absolutna hetero
^^^^^^
Hetera!

1. Data: 2002-08-07 20:16:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Tracy:
> ... Nie jest lepszy, ale nie mozemy zapominac, ze nie
> jest rowniez gorszy.

Zapominac? - dobre sobie. :]
Nie oszukujmy sie: dla wielu heteros 'swiat' homos jest gorszy.
Dla mnie jest na tyle gorszy ze wydaje mi sie wrecz ~beznadziejny.
No niestety, taka jest prawda.

Nie wydaje mi sie rowniez abym 'zapominal', czy kiedykolwiek
(w nastepnym wcieleniu? - nie sadze) - 'przypomnial' sobie o tym
ze nie-gorszy... itd.

PS: i prosze mi nie wyjezdzac z homofobia, bo jak dla mnie, z tego
co jestem w stanie zaobserwowac przy roznych okazjach, w 'swiecie'
homos jest wiecej heterofobii niz homofobii - w swiecie heteros, w tym
samo rzucanie 'homofobiami' jest objawem czystej heterofobii (dla mnie).

Czarek

1. Data: 2002-08-08 08:07:41

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homos jest wiecej heterofobii niz homofobii - w swiecie heteros, w tym
> samo rzucanie 'homofobiami' jest objawem czystej heterofobii (dla mnie).

Wybacz, po raz kolejny, szczerosc, ale moja calkowicie heteroseksualna
kuzynka, czytajac Twoje posty stwierdzila cyt" Jak czytam tego kretyna to
czuje, ze staje sie lesbijka, bo jesli to jest srednia krajowa inteligencji
meskiej to rece opadaja".
pozdr
cartoon

1. Data: 2002-08-08 13:00:53

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

cartoon:
> [...]
> posty stwierdzila cyt" Jak czytam tego kretyna to czuje, ze
> staje sie lesbijka, bo jesli to jest srednia krajowa inteligencji

I czego to dowodzi? :)
Rownie dobrze Twoja kuzynka moze byc kretynka - dla mnie
to sprawa co najmniej otwarta.

Ale wiesz, mam pomysl na Twoja chora aktywnosc: Ty i Twoja
kuzynka dostalyscie ode mnie PLONK-a. :))

Zycze wielu sukcesow,
Czarek

Konin i okolice--> psycholog ?
Re: Homoseksualne kalectwo.
Psychologiczne kalectwo//BYLO homoseksualne kalectwo
Ateizm w III R.P.
Re: Homoseksualne kalectwo.