Tradycyjnie -- turystycznie

1. Data: 2006-07-08 22:22:49

Temat: Tradycyjnie -- turystycznie
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku pisałam o pomysły, co można zobaczyć w PL.
O tu: Message-ID: <1w4jltlwsilha$.dlg@franolan.net>
Metoda się sprawdziła, więc zaryzykuję powtórkę.
Wymyśliłam sobie objazdówkę po ścianie wschodniej -- Suwałki --
Bieszczady. Co byście pokazali dziecku po drodze? Dziecko (jakby ktoś
nie wiedział) 11,5 roku.
Suwalczyznę znam, potem Białowieża, Zamość, Lublin, Kodeń (połączony z
czytaniem na głos "Błogosławionej winy") i co jeszcze?
Jedziemy z rowerami. Interesują mnie i historyczno-architektoniczne
ciekawostki i przyrodnicze i turystyczne. Może jakieś fajne trasy
rowerowe, sprawdzone noclegi. Poratujcie...

Crosspost pl.soc.dzieci / pl.soc.dzieci.starsze

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2006-07-09 10:25:56

Temat: Re: Tradycyjnie -- turystycznie
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawostki i przyrodnicze i turystyczne. Może jakieś fajne trasy
> rowerowe, sprawdzone noclegi. Poratujcie...

W moim województwie: Łańcut koniecznie, zamek w Krasiczynie, Sandomierz,
Baranów Sandomierski, Twierdza Przemyśl, skansen w Sanoku lub w Kolbuszowej,
Krosno, muzeum Łukasiewicza w Bóbrce... Kawał fajnych miejsc do
zwiedzania.... Na same Bieszczady z tydzień pasuje poświęcić :-). A jeszcze
masz Beskid Niski, piękny, urokliwy....
http://www.epodkarpacie.com/
http://www.bieszczady.net.pl/ciekawe.html
http://www.bieszczady.net.pl/rep_bandytyzm.html

D.

3. Data: 2006-07-09 11:41:47

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak trochę zboczysz z trasy, warto zawadzić o Bałtów, gdzie jest Park
Jurajski i modele dinozaurów w naturalnej wielkości.

D.

4. Data: 2006-07-09 12:26:37

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> rowerowe, sprawdzone noclegi. Poratujcie...
>
> Crosspost pl.soc.dzieci / pl.soc.dzieci.starsze

może Janów Podlaski i znajdującą się obok stadninę koni ( w sierpniu
11-16 można trafić na słynną aukcję - dni konia arabskiego)
http://www.janowpodlaski.pl/podstrony/zdjecia-janow.
html

M.K.

5. Data: 2006-07-10 05:53:50

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Wymyśliłam sobie objazdówkę po ścianie wschodniej -- Suwałki --
> Bieszczady.

> .......:: s i w a ::.......

Polecam przewodniki Grzegorza Rąkowskiego "Polska egzotyczna"
część I i II z oficyny wydawniczej Rewasz. Właśnie o ścianie
wschodniej.
http://www.rewasz.com.pl/php/frames/dane_szczegolowe
.php?do_kosza=pol1t_05
http://www.rewasz.com.pl/php/frames/dane_szczegolowe
.php?do_kosza=pol206
Czyjeś wspomnienia z takiej podróży:
http://www.rowery.org.pl/exoticpoland2004.html

Jacek J.
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

6. Data: 2006-07-10 07:31:38

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> writes:

> Wymyśliłam sobie objazdówkę po ścianie wschodniej -- Suwałki --
> Bieszczady. Co byście pokazali dziecku po drodze? Dziecko (jakby ktoś
> nie wiedział) 11,5 roku.

Ciuchcia w Czarnej Białostockiej, ciuchcia w Hajnówce, ciuchcia w
Bieszczadach...

MJ

7. Data: 2006-07-10 13:21:19

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> [...]
> ciekawostki i przyrodnicze i turystyczne. Może jakieś fajne trasy
> rowerowe, sprawdzone noclegi. Poratujcie...

Ja od tamtych okolic nie jestem specjalistką, ale jest taki przewodnik
wydawnictwa "Bezdroża" p.t. "Polska Egzotyczna". Wszyscy znajomi bardzo
polecali. Ja też miałam w ręce, ale był dość drogi (około 40 zł), a nie
wybieram się tam akurat, więc nie kupiłam. Nie pamiętam, który tom I czy II
obejmuje te okolice.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2006-07-10 13:23:18

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." :

> [...]
> polecali. Ja też miałam w ręce, ale był dość drogi (około 40 zł), a nie
> wybieram się tam akurat, więc nie kupiłam. Nie pamiętam, który tom I czy

No i pomyliłam wydawnictwa "Rewasz" z "Bezdroża". Oba dobre, ale "Polska
Egzotyczna" jest faktycznie "Rewasza".

Pozdrowienia.

Basia

9. Data: 2006-07-10 19:04:18

Od: "sandal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rowerowe, sprawdzone noclegi. Poratujcie...
>
> Crosspost pl.soc.dzieci / pl.soc.dzieci.starsze

Zdecydowanie Roztocze.
Świetne trasy rowerowe, no i okazja zobaczenia dzikich koni i zajefajnych
widoków :-)

10. Data: 2006-07-11 12:09:54

Od: "Gal" <gal@reUSUN_TO.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sandal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zdecydowanie Roztocze.
> Świetne trasy rowerowe, no i okazja zobaczenia dzikich koni i zajefajnych
> widoków :-)

A gdzie? :-) Bo my wybieramy się do Zwierzyńca. Co w najbliższej okolicy,
powiedzmy do 100 km?
pozdr
g.

Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]
Zlamanie - jak dlugo gips?
[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zestawy typu Mały elektryk,fizyk, chemik
grubasek ??