Trądzik

1. Data: 2003-03-08 15:33:03

Temat: Trądzik
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czego użyć na pryszcze aby się ich raz na zawsze bozbyć

1. Data: 2003-03-08 16:31:21

Temat: Odp: Trądzik
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mialam z tym spory problem.....Nic nie dzialalo - ani zele, ani
kremy, ani leki doustne...Nie byl to moze jakis wielki tradzik, ale bardzo
uciazliwy....
Teraz nie mam na buzi ani jednego pryszcza:) Co zadzialalo? jedyna tak na
prawde wg mnie skuteczna metoda - tabletki hormonalne Diana 35. Nie wiem ile
masz lat i czy lekarz ci to przepisze - to sa srodki antykoncepcyjne, ale o
dzialaniu mocno przeciwtradzikowym. Stosuje je od ponad 2 lat jako
antykoncepcje i przy okazji nie skarze sie na cere:)))
Pozdrawiam
Kroofka

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-08 16:45:02

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4d5pd$iu5$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> dzialaniu mocno przeciwtradzikowym. Stosuje je od ponad 2 lat jako
> antykoncepcje i przy okazji nie skarze sie na cere:)))

Diane 35 nie pomaga wszystkim, ja brałam te tabletki przez 9 miesięcy i nie
zauważyłam żadnej poprawy (no... może minimalnie, ale naprawdę trzeba
wysilić wyobraźnię, żeby ją zobaczyć :-). Mnie pomógł Cilest, ale zasada
jest ta sama - obydwa środki są hormonalne. Trzeba wybrać się do ginekologa\
endokrynologa żeby uregulować sobie gospodarkę hormonalną.
Pozdrawiam,
Marvelle
P.S. Diane to nie tabletki antykoncepcyjne, tylko antyandrogenne, ale to tak
na marginesie :-)

1. Data: 2003-03-08 18:31:05

Temat: Re: Trądzik
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:
> Czego użyć na pryszcze aby się ich raz na zawsze pozbyć

Hmm, ciekawi mnie jedno... Panie wyzej polecaja ci antykoncepcje,
ciekawe czy przeczytaly kto jest nadawca postu hehe.
Wszystko zalezy jaka masz cere... ale bez wzgledu na to nie mozesz
praktycznie uzywac kremow. Proponuje zel do mycia twarzy najlepiej z
alkoholem, moze jakis plyn do przemywania twarzy aplikowany na krostki.
Jesli sie przesuszysz to odrobine kremu. I czekac na rezultat :)

Choc najlepszy jest tonik normaderm express vichy, bo to co
najwazniejsze w skorze z pryszczami to pH. A on ma 4 czyli akurat.
Minus? Cena, niestety.

Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-08 19:07:22

Temat: Re: Odp: Trądzik
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marvelle <m...@n...wp.pl> napisał(a):

> ile masz lat i czy lekarz ci to przepisze - to sa srodki antykoncepcyjne,
ale o

Odpowiadam od razu na dwa posty.
Po pierwsze, kroofko, zdziwona jestem, ze przyjmujesz Diane tak dlugo.
Nie zaleca sie jej przyjmowania (slyszalam to od kilku b. dobrych lekarzy)
dluzej niz 9-12 miesiecy, jest lekiem starszego typu i moze obciazac zanadto
watrobe. Po 9-12 miesiacach osiaga sie porzadany efekt i wtedy przechodzi sie
na minipigulki typu cilest.

> Diane 35 nie pomaga wszystkim, ja brałam te tabletki przez 9 miesięcy i nie
> zauważyłam żadnej poprawy (no... może minimalnie, ale naprawdę trzeba
> wysilić wyobraźnię, żeby ją zobaczyć :-).

Pomaga kobietom, ktore maja zbyt wiele androenow lub "nadwrazliwosc" na nie.
Nie tylko taki problem moze powodowac tradzik ?
Mialas badania hormonalne ? Co wskazaly ?

> P.S. Diane to nie tabletki antykoncepcyjne, tylko antyandrogenne, ale to tak
> na marginesie :-)

Diane to sa tabletki antykoncepcyjne, jako takie byly stworzone. Nie zmienil
sie ich sklad, ale z pewnych wzgledow korzystniej dla procducenta jest
oferowac je jako "lecznicze". Polcem pl.sci.medycyna lub rozmowe z lekarzem
nie zwiazanym z firma Schering (czy sa jeszcze tacy ? ;) )

Dla mnie Diane rowniez okazala sie bardzo przydatna, ale przestrzegalabym
traktowanie jej jako "lek na tradzik".

Dunia

1. Data: 2003-03-08 20:03:05

Temat: Odp: Odp: Trądzik
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4df1a$ef5$...@i...gazeta.pl...
> [...]

nie.
> Nie tylko taki problem moze powodowac tradzik ?
> Mialas badania hormonalne ? Co wskazaly ?

Badania hormonalne będę miała za dwa dni. Tak, wiem, że trochę "wcześnie",
ale młoda i głupia byłam, kiedy lekarz mi przepisał Dianę ot tak, od ręki.
Teraz zmieniłam ginekologa i dopiero okaże się, co właściwie jest przyczyną
moich problemów - nie tylko z cerą, ale i okresem, i kilkoma innymi
nieprzyjemnościami. Niemniej wydaje mi się, że skoro Cilest pomógł, to miało
to związek z hormonami, stąd Diane też powinna choć minimalnie poprawić
sytuację.

> [...]
lekarzem
> nie zwiazanym z firma Schering (czy sa jeszcze tacy ? ;) )

Hmm... tego nie wiedziałam...Cóż, edukuję się z ulotek :-)

Marvelle

1. Data: 2003-03-08 21:42:04

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czego użyć na pryszcze aby się ich raz na zawsze bozbyć

*jest taki preparat BENZACNE chyba 10% doscskuteczny ,a poza tym doskonaly
jest "zel punktowy" dax cosmetics

1. Data: 2003-03-08 22:07:30

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elais" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> *jest taki preparat BENZACNE chyba 10% doscskuteczny ,a poza tym doskonaly
> jest "zel punktowy" dax cosmetics

Z benzacne radzilabym uwazac bo bardzo uczula
ja sie nabawilam ropnego zapalenia skory do tej pory lecze blizny na calej
twarzy (najgorzej na czole) ale to juz zalezy od skory jesli masz wrazliwa
to uwazaj a najlepiej odwiedz dermatologa i kosmetyczke .
pozdr.
Mania

1. Data: 2003-03-08 23:16:15

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 8.03.2003 o 23:07 ) Mania napisał:

> a najlepiej odwiedz dermatologa

Może macie jakieś namiary na *dobrych* dermatologów w Wrocławiu? Słyszałem
że w przychodni sportowej pracują prof. z AM i oni są OK.

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-03-09 09:47:11

Od: "Kafar" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Wszystko zalezy jaka masz cere... ale bez wzgledu na to nie mozesz
: praktycznie uzywac kremow.
predzej teoretycznie !!!! bo kremy uzywac powinien !!!

: Proponuje zel do mycia twarzy najlepiej z
: alkoholem, moze jakis plyn do przemywania twarzy aplikowany na krostki.
: Jesli sie przesuszysz to odrobine kremu. I czekac na rezultat :)
przed chwila co innego napisalas, ze kremow nie moze praktycznie uzywac ! to
sie zdecyduj, bo facetom trzeba konkretnie mowic ;)

A ja proponuje (i polecam) zel do mycia twarzy z mikrogranulkami Dax
Cosmetics, idealnie oczyszcza pory, skora staje sie po tym delikatniejsza i
sucha, dlatego nalezy uzyc kremu (takiego jaka sie ma cere), zeby sie nie
przetluscila mocniej

pzdr
Kaf

RE: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...