Odp: Trądzik

From: "marvelle" <m...@n...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: Trądzik
Date: Sat, 8 Mar 2003 17:45:02 +0100

Użytkownik kroofka <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4d5pd$iu5$...@a...news.tpi.pl...
> Kiedys mialam z tym spory problem.....Nic nie dzialalo - ani zele, ani
> kremy, ani leki doustne...Nie byl to moze jakis wielki tradzik, ale bardzo
> uciazliwy....
> Teraz nie mam na buzi ani jednego pryszcza:) Co zadzialalo? jedyna tak na
> prawde wg mnie skuteczna metoda - tabletki hormonalne Diana 35. Nie wiem
ile
> masz lat i czy lekarz ci to przepisze - to sa srodki antykoncepcyjne, ale
> dzialaniu mocno przeciwtradzikowym. Stosuje je od ponad 2 lat jako
> antykoncepcje i przy okazji nie skarze sie na cere:)))
> [...]

Diane 35 nie pomaga wszystkim, ja brałam te tabletki przez 9 miesięcy i nie
zauważyłam żadnej poprawy (no... może minimalnie, ale naprawdę trzeba
wysilić wyobraźnię, żeby ją zobaczyć :-). Mnie pomógł Cilest, ale zasada
jest ta sama - obydwa środki są hormonalne. Trzeba wybrać się do ginekologa\
endokrynologa żeby uregulować sobie gospodarkę hormonalną.
Pozdrawiam,
Marvelle
P.S. Diane to nie tabletki antykoncepcyjne, tylko antyandrogenne, ale to tak
na marginesie :-)