Trądzik(optymistycznie tym razem :-) )

1. Data: 2003-05-31 13:45:54

Temat: Trądzik(optymistycznie tym razem :-) )
Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Heyeczka
Ostatnio było dość dużo postów na grupie od dziewczyn męczących się z
pryszczami. Donoszę wiec że od trzech dni testuje sobie dietę
niskowęglowodanową i przyznać musze, że choć nie za bardzo wierzyłam w jej
działanie, to jednak widzę poprawę. Przede wszystkim skora dużo mniej się
przetłuszcza a poza tym te pryszcze tak jakby się "chowały". Zaczyna mi się
to podobać więc dalej nie będę jadła chleba, ziemniaków, makaronu, słodyczy
(to jest najgorsze) no a przez jeszcze cztery dni nawet owoców. Myślę,że
jeśli ktoś jest zdesperowany (ja byłam) to powinien spróbować. Pierwsze dni
nie są najprzyjemniejsze, ja byłam ospała i zupełnie pozbawiona energii, ale
dziś już czuję się świetnie no i jak patrzę na moja paszczę to od razu mi
lepiej :D. Postaram się jeszcze napisać za parę dni czy coś się dzieje
jeszcze z moją buźką (oczywiście jeśli ktoś w ogóle jest tym wszystkim
zainteresowany :) )
Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-05-31 13:55:06

Temat: Re: Trądzik(optymistycznie tym razem :-) )
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepiej :D. Postaram się jeszcze napisać za parę dni czy coś się dzieje
> jeszcze z moją buźką (oczywiście jeśli ktoś w ogóle jest tym wszystkim

radzę jeść minimum 100 gram węglowodanów na dobę, jest to niezbedne do
prawidłowej pracy mózgu
Wiki

1. Data: 2003-05-31 14:10:42

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> lepiej :D. Postaram się jeszcze napisać za parę dni czy coś się dzieje
> jeszcze z moją buźką (oczywiście jeśli ktoś w ogóle jest tym wszystkim

O tak, ja też polecam tą dietę na wszystko. A także na zrzucenie zbędnych
kilogramów. A i energii też nie brakuje, na pewno jest jej więcej niż na
chlebie i ziemniakach. Szkoda, że dość ciężko ją jednak utrzymać tak na
zawsze. NO ale ja nadal prawie nie jem chleba, ze słodyczy głównie
czekoladę, która jest tu dopuszczalna.
No i oczywiście mięso, jajka i te rzeczy.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Maga

1. Data: 2003-05-31 15:32:48

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> radzę jeść minimum 100 gram węglowodanów na dobę, jest to niezbedne do
> prawidłowej pracy mózgu
> Wiki

Przyznaję, że w czasie pierwszych dni na tej diecie rzeczywiście nie za
bardzo miałam ochotę do nauki. Ale dziś czuję się już świetnie a i z
koncentracją nie mam problemów. Rzecz jasna spożywanie maksimum 20g
węglowodanów na dobę przez dłuższy okres czasu byłoby bardzo szkodliwe, ale
jedno-tygodnowa kuracja nie powinna mi zaszkodzić, tym bardziej że chodziło
mi o "terapię wstrząsową" - sprawdzenie jak cera reaguje na brak cukru.
Myślę że za parę dni powoli zacznę z porotem wprowadzać węglowodany, choć na
pewno w mniejszych ilościach niż dotychczas.
Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-05-31 16:37:35

Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

tak tak ja jestem -marzę o takiej chwili kiedy moja cera w końcu się
poprawi - czy mogłabyś mi podać jakieś przykłądowe menu albo jakiś link
gdzie znajdę coś o tej diecie ? i pisz pisz jak tam dalej ci idzie
dzięki
m.

--
http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

1. Data: 2003-05-31 19:50:10

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze słodyczy głównie
> czekoladę, która jest tu dopuszczalna.

Czekolada? Przy trądziku? Rany Julek, odkąd pamiętam zawsze mi mówiono, że
przy trądziku właśnie czekolady trzeba unikać jak ognia. Tylko nie pytajcie
dlaczego, bo nie wiem. Wiem, tylko, że mnie zdecydowania pogarszała stan
skóry.
Anka - już dawno nie-trądzikowa

1. Data: 2003-05-31 19:54:16

Temat: [dlugawe]Re: Trądzik(optymistycznie tym razem :-) )
Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" napisał
> [...]
> poprawi - czy mogłabyś mi podać jakieś przykłądowe menu albo jakiś link
> gdzie znajdę coś o tej diecie ? i pisz pisz jak tam dalej ci idzie

No cóż, jeśli chodzi o jakieś specjalne menu to raczej nie ma takowego
ułożonego. Dziś na przykład na śniadanko zjadłam sobie pomidorka z serem
fetą (zrobiłam coś w stylu sałatki), choć może też być taki zwykł ser.; na
obiadek miałam paluszki rybne i do tego surówkę z kapusty, marchewki i
czegoś tam jeszcze (nie wiem bo kupiłam na wynos w chińskiej restauracji ) a
na kolację zjdłam sałatkę z pomidorów, ogórka, sałaty no i rzecz jasna fety
(ja się chyba od tego sera uzależniłam :) ). Teoretycznie nie powinnam w tym
tygodniu jeść warzyw których nie ma na liście "rzeczy dozwolonych (linka
podałam wcześniej), ale doszłam do wniosku, że aż takich rygorów nie muszę
się trzymać tym bardziej, że się nie odchudzam (dieta generalnie powstała z
myślą o osobach, chcących zrzucić parę kilo), dlatego między posiłkami
chrupałam marchewkę :)
Sprawdź jeszcze stronę www.atkinscenter.com tam jest właściwie wszystko na
temat tej diety razem z przepisami (gdybyś miała jakiś problem z
przetłumaczeniem czegoś wal śmiało na priva ;) ).
Pozdrawiam i życzę wytrwałości
Katka

PS Jeśli chodzi o trądzik, to polecam ci jeszcze coś do mycia paszczy.
Nazywa się to to Lander Original Skin Cream, ma konsystencję kremu i zapach
taki miętowy, ale nie każdemu musi się podobać: dziwny trochę jest). W ogóle
nie przesusza buźki, świetnie myje i też dobrze wpływa na cerę trądzikową.
Myję nim buzię tak ze dwa (czasem trzy) razy dziennie i zwykle pozostawiam
go na paszczy tak przez parę minut, szczególnie gdy tych pryszczy jest
więcej :) A poza tym jest tani jak barszcz: duże pudło (średnica dużego
kremu Nivea i nieco wyższe) kosztuje 17 zł. Problem jest w tym że ciężko go
dostać (u mnie wygląda to tak, że ciocia ma znajomą która jej to kupuje :)),
ale na opakownaiu znalazłam linka do strony dystrybutora : www.harmonny.pl i
do producenta www.lander-hba.com. Trochę namotałam, ale może troszkę chociaż
pomogłam :)

1. Data: 2003-05-31 19:58:03

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pytajcie
> dlaczego, bo nie wiem. Wiem, tylko, że mnie zdecydowania pogarszała stan

Mnie też tak zawsze mówili :D Wydaję mi się, że dla każdego coś innego może
wywołać nasilenie trądziku. Ja zrobiłam raz eksperyment i nie jadłam
czekolady przez ponad miesiąc: nie zauważyłam jednak żadnej zmiany, z
radością dochodząc do wniosku że czekoladę mogę jeść (oczywiście nie w
przesadnych ilościach, bo wtedy cała moja śliczna teoria że czekolada mi nie
szkodzi ległaby w gruzach :) )
Katka (podziwiająca swoją cerę, która wreszcie zaczyna wyglądać przyzwoicie
:) )

1. Data: 2003-06-01 08:23:26

Temat: Re: [dlugawe]Re: Trądzik(optymistycznie tym razem :-) )
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora