Tradzik +tetralysal [troche dlugie]

1. Data: 2004-11-12 14:16:16

Temat: Tradzik +tetralysal [troche dlugie]
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki dylemat. Lecze sie juz ponad rok u dermatologa efekty jak sa to
bardzo krototrwale, a tak to co jakis czas cos lykam (chociaz na poczatku
kuracji lukalem -antybiotyki jakies) no i przez prawie caly czas mazidla
mam na twarz (wczesniej davercin) a teraz zineryt (erytromycyna z cynkiem)
wczesniej mialem erytromycyne (juz 2 razy nawet teraz 3 raz ale z tym
cynkiem) (ogolnikowo rzecz ujmujac). Kiedys nabaknelem ze ten dermatolog
jest do bani...i wujek dal mi lek (od swojego dermatologa) ktory ma mi
pomoc (jemu pomogl rewelacyjnie - ale wiadomo nie kazdemu jeden lek
pomaga). Ow lek nazywa sie Tetralysal. Bierze sie najpierw lacidofil (2
kapsulki) a potem 2 kapsulki ww leku. No i nie wiem co teraz mam zrobic,
tzn wiem :) ale chcialem sie spytac czy to jest dobry lek :) (tak po
krotce) i czy mi nie zaszkodzi. Jak juz pisalem biore teraz ziberyt
+dodatkowo lykam (tak "od siebie" z wlasnej woli) cynk.
Efekty...hm...ciezko stwierdzic. Jak na tyle smarowania, lykania. To zmiany
sa male:(
Wezme ten lek i sie spytam mojego dermatologa czy moznaby nim mnie leczyc,
ale znajac zycie sie na mnie wku...rzy i powie zebym sobie zmienil
dermatologa skoro wiem lepiej :/
1 paczke juz mam (cena jakies 18zl wiec az tak strasznie drogi nie jest)
tylko jak na tyle lykania (bierze sie to jakies 4 miechy) to pewnie ze 2
trzeba bedzie dokupic.
Post wyszedl troche dlugi i w sumie brak w nim konkretnego pytania :/ ale
mam nadzieje ze ktos cos ciekawego napisze.

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2004-11-12 14:18:06

Temat: Re: Tradzik +tetralysal [troche dlugie]
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns959F9BA519FA01272362@127.0.0.1:

> ziberyt

zineryt (literowka)

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-11-12 14:24:10

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
> wnews:Xns959F9BA519FA01272362@127.0.0.1:

> zineryt (literowka)

Tetralyzal to stary lek, moim zdaniem powinien być wycofany.
To skuteczny, lek ale w większości przypadków tlko podczas kuracji jest
dobrze.
On bardzo niszczy orgaznim, ale stosowany krótkotrwale, korzyści przewyższą
straty.

4. Data: 2004-11-12 17:44:43

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

Zajrzyj na strone http://www.republika.pl/acne/
--
Jakiego koloru jest kameleon, gdy się przegląda w lustrze?
klawyMAŁPAhot.pl

5. Data: 2004-11-12 17:56:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

klawy <e...@w...pl> napisał(a)
wnews:19te5lylgd92f.10stajheb1wpc$.dlg@40tude.net:

> Zajrzyj na strone http://www.republika.pl/acne/

Juz tam zagladalem :P

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2004-11-13 21:51:04

Od: "Mar" <s...@m...lh.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Post wyszedl troche dlugi i w sumie brak w nim konkretnego pytania :/ ale
> mam nadzieje ze ktos cos ciekawego napisze.

Ja sie lecze bardzo silnym lekiem - Roaccutanem, a wlasciwie jego niemieckim
odpowiednikiem, ktory jest prawie 3x tanszy. Polecam. Jest to 1-szy lek,
ktory mi pomaga.

Nawiasem mowiac, znam kogos, kto mial taki problem z tradzikiem, ze nie mogl
ust otworzyc !! Roaccutane mu wlasnie pomogl. Pamietaj tylko, ze to dosyc
niebezpieczny lek, jesli stosuje sie go nieopatrznie, bez badan. Znajdz
b.dobrego dermatologa zanim zaczniesz sie tym leczyc.

[Warszawa] Gdzie robią dobre USG?
skutecznosc tabletek antykoncepcyjnych
Środek obezwładniający na tkanin
zastrzyki antykoncepcyjne