Tramal

1. Data: 2002-11-27 16:52:20

Temat: Tramal
Od: "Tomekkk" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialbym sie dowiedziec, czy przed wizyta u dentysty (usuniecie zeba)
mozna zarzyc Tramal. Czy nie nastapi jakas interakcja miedzy Tramalem
a srodkami znieczulajacymi.

--
Pozdr!
Tomekkk

2. Data: 2002-11-27 20:25:31

Temat: Re: Tramal
Od: "Artur B" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-11-28 22:58:42

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur B" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomekkk" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
relanium

jasne, do nabycia w kazdej porzadnej aptece bez recepty, na polce obok
m&m's -ów... wez sie zastanow drugi raz zanim polecisz komus taki lek przed
wizyta u dentysty...

Adam

ps: jezeli zabieg bedzie bez znieczulenia, tramal ci nie pomoze, a jak ze
znieczuleniem - nie jest konieczny.

4. Data: 2002-11-30 01:51:37

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Adam zamieszkała pod adresem
<a...@p...onet.pl>
w artykule <news:as684g$1dk2$1@arrakis.solutions.net.pl> napisała w ten
deseń:

> [...]
>

> jasne, do nabycia w kazdej porzadnej aptece bez recepty, na polce obok
> m&m's -ów... wez sie zastanow drugi raz zanim polecisz komus taki lek

Tramalu chyba też w biedronce nie sprzedają... W żabce tez nie ma... ;-)

--
Pozdrówka
Tatiana

5. Data: 2002-11-30 23:31:57

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> Tramalu chyba też w biedronce nie sprzedają... W żabce tez nie ma... ;-)

zakladalem, ze jak juz pytal czy pomoze to mial w lapce i sie wahal... ;)

Adam

6. Data: 2002-12-14 20:30:13

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W żadnym wypadku nie możemy mówić o istnieniu jakiejkolwiek interakcji między
wymienionymi przez Ciebie lekami.Mozesz bezpiecznie zażyć Tramal przed udaniem
się do dentysty.

7. Data: 2002-12-14 21:55:16

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomekkk" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> Tramal jest silnym środkiem p/bólowym stosowanym często przy bólach
nowotworowych. Relanium też nie polecam - lepiej przed wizytą weź sobie
kropelki na uspokojenie.

8. Data: 2002-12-14 21:55:27

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-01-05 22:12:15

Od: "Andie Bradley" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> deseń:

> Tramalu chyba też w biedronce nie sprzedają... W żabce tez nie ma... ;-)

"ja kupuje relanium w kiosku ruchu, a tramal w ampulkach w sklepie z
zabawkami...."
co za glupie komentarze!!
pytanie jakie leki znieczulajace zastosuje dentysta.
z regulu sa to leki miejscowe, wiec lykniecie tramalu, ani relanium nie
zaszkodzi, lepiej jednak poinformowac o tym lekarza, zanim poda cos
znieczulajacego.

10. Data: 2003-01-05 23:56:26

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Andie Bradley zamieszkała pod adresem
<a...@w...pl>
w artykule <news:avaajo$7so$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
[..]
> [...]
> z regulu sa to leki miejscowe, wiec lykniecie tramalu, ani relanium
> nie zaszkodzi, lepiej jednak poinformowac o tym lekarza, zanim poda

Masz okres odpowiedzi i to nic nie wnoszących i bezsensownych ustawiony
na miesiąc i pięc dni? Czyli teraz odpowiedź dostanę typu "PLONK
warning" około 10 lutego ;-)

--
Pozdrówka
Tatiana