Tramal (tramadol)

1. Data: 2001-10-31 23:15:51

Temat: Tramal (tramadol)
Od: "Damian" <damian@nospam_tsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moje pytania beda dotyczyly tego leku.
Do czego moze doprowadzic samowolne stosowanie go? Nie chodzi o dlugotrwale
stosowanie, tylko kilka tabletek. Co robic, gdy juz ktos zazyje ten lek?
Jakie sa niebezpieczenstwa stosowania tego leku (w odniesieniu do wzietych
kilku tabletek)?

z gory dziekuje za odpowiedz
Damian

2. Data: 2001-11-01 21:06:24

Temat: Re: Tramal (tramadol)
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie sa niebezpieczenstwa stosowania tego leku (w odniesieniu do wzietych

kilka tabletek moze spowodowac cos, do czego ten lek nie jest przeznaczony, ale
nie radze probowac - latwo zle dobrac dawke i opuscic najlepszy ze swiatow....

adam

3. Data: 2001-11-02 01:14:45

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> kilka tabletek moze spowodowac cos, do czego ten lek nie jest
przeznaczony, ale
> nie radze probowac - latwo zle dobrac dawke i opuscic najlepszy ze
swiatow....

...a moze najgorszy?

4. Data: 2001-11-02 15:51:17

Od: POKREC <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sleepindog wrote:

> przeznaczony, ale
> swiatow....
> >
> ...a moze najgorszy?

Eeee, przyjacielu... wybierz sie do jakiegos zaufanego psychiatry... Da Ci cos
konkretnego i swiat znowu bedzie najlepszy ;-) To prawda, na zasadzie zalet
Forda, model T na poczatku ub. wieku, ale zawsze.
A powaznie - NIE ma innej drogi niz dozyc az sie sama natura (albo nasi kochani
blizni wykaza sie wlasna inwencja) postara zebysmy zdechli. Nie wiem, dlaczego
tak jest, ale TAK JEST. Wiec lepiej dokiblowac tu do konca a potem sie zobaczy.
Pzdr,
POKREC.

5. Data: 2001-11-22 21:49:13

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message
> kilka tabletek moze spowodowac cos, do czego ten lek nie jest
przeznaczony, ale
> nie radze probowac - latwo zle dobrac dawke i opuscic najlepszy ze
swiatow....

Dobrać do czego? Co się może stać? Masz na myśli to że Damian pyta o jakieś
skutki narkotyczne? Jakiej dawki nie można przekroczyć? Pytam bo czasem
stosuje przeciwbólowo a nie zamierzam opuszczać tego świata przedwcześnie
ani eksperymentować w innych celach niż usunięcie bólu...
Dominika

6. Data: 2001-11-24 18:50:40

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika NM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stosuje przeciwbólowo a nie zamierzam opuszczać tego świata przedwcześnie
> ani eksperymentować w innych celach niż usunięcie bólu...

Czesc, juz niegdys rozmawialismy...
Tramal mam w razie migreny łyknąć, ale neistety wiele nie pomaga...ale za to
zakreca czlowiekiem...
Pyralgin+Cofecorn forte i jakos idzie wytrzymac...

pozdro
jacek

Re: Nerwiak zarodkowy
szkodliwosc palenia