Transytywizm

1. Data: 2002-11-11 13:46:39

Temat: Transytywizm
Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów orientuje się co powyższe oznacza? Z góry dziękuję za
odpowiedzi. Pozdrawiam
Przemo

1. Data: 2002-11-11 13:48:10

Temat: Re: Transytywizm
Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bound with all the weight of all the words Przemo
s...@N...gazeta.pl tried to say...
| Witam!
| Czy ktoś z Grupowiczów orientuje się co powyższe oznacza?

Znalazlam jedynie taka strone: http://www.esculap.pl/main/index.html
A tam:
"Transytywizm jest to:

zaburzenie rozgraniczenia polegające na poczuciu słabości, przenikalności granic
oddzielających "ja" od "świata"
rodzaj choroby lokomocyjnej, charakteryzującej się lękiem przed dalekimi
podróżami
kult przedmiotów martwych, którym przypisywane są cechy ponadnaturalne
krańcowa postać zespołu dezaprobaty płci, dotycząca zwłaszcza III-rzędowych cech
płciowych "

Stawialabym na krancowa postac... ale to "trans" moze byc mylace.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
Velvet Underground, right? You know what I'm saying. Never sold a record in their

1. Data: 2002-11-11 14:28:27

Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
the
> ir entire
> lives, but they changed the course of music, man. [Noel Gallagher]

Dzięki!
Właśnie dlatego napisałem ten post, ponieważ nie umiałem odpowiedzieć na
pytanie zadane przez "Eskulapa". Ciekawe, która z tych odpowiedzi jest
prawidłowa? Dzięki za zainteresowanie i własny typ. Chyba też podam tę
odpowiedź. Pozdrawiam
Przemo

Intuicja a pragnienia.
Czy to juz koniec związku się zbliża?