Trawnik - nawożenie jesienno-zimowe

31. Data: 2004-09-24 14:17:36

Temat: Re: Trawnik - nawożenie jesienno-zimowe
Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.09.2004, o godzinie 12.43.01, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

Jerzy wydawało mi się, że temat ten jest już zakończony. Jeśli masz coś
przeciewko nam, to nie ubliżaj na grupie, tylko na priva (jak niektórzy z
Was).

--
Mimo wszystko pozdrawiam,
*Freesia*

32. Data: 2004-09-24 14:33:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby trolle do nas zawitały?
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Trolle?!! Kule na mole !!!

Pozdrawia w te pędy boletus

33. Data: 2004-09-24 17:37:14

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl>
> [...]
coś
> przeciewko nam, to nie ubliżaj na grupie, tylko na priva (jak

Nie mam nic przeciwko dziewczynko i EOT.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

34. Data: 2004-09-24 19:41:14

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.09.2004, o godzinie 19.37.14, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

> Nie mam nic przeciwko dziewczynko i EOT.

Ani ja. Zapraszam i dziękuję za pierwszy komplement na grupie.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

Krzewpierisopodobny :-)
Kosiarka poduszkowiec
Swierk pospolity - Kiedy sadzić??
przeszczepienie starej jabloni na odmianie karlowej
szczepienie jabloni