Trawnik - problemy

41. Data: 2005-02-02 18:20:00

Temat: Re: Trawnik - problemy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Jedno zrodlo podaje ze jednoroczna; inne, ze w cieplym klimacie
> moze byc wieloletnia. Nalezy wiec rozumiec, ze w Polsce jest
> jednoroczna.
:))))
generalnie jednorocznosc polega na tym
ze po zawiazaniu i wydaniu ziarniakow roslina usycha
:)
to o czym piszesz to raczej mrozoodpornosc
?
mrozooodpornosc wielu roslin
tez ma dwa wymiary
jest bowiem mrozoopornosc czesci nadziemnych
oraz mrozoodpornosc czesci podziemnej (klaczy czy korzeni)
:)
pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2005-02-02 18:24:52

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam wprost: masz Stipe arundiacea (Anemanthele lessoniana)? Bo
> wysępiłbym ze dwa źdźbła :)

W ubieglym roku byla do kupienia w eKomie za 6,40 zl
Pozdrawiam, Krystyna

43. Data: 2005-02-02 18:30:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> W ubieglym roku byla do kupienia w eKomie za 6,40 zl
> Pozdrawiam, Krystyna
:))))))
w ubieglym roku wlasnie tam ja kupilem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

44. Data: 2005-02-02 18:46:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

.
> A jakbyś do niej dosiał
> Eragrostis curvula and Digitaria Eriantha Irene
>
> to byłoby bardziej elegancko?
>
> :-)
>
> Pozdrawiam ciekawsko
:)))))
tez mnie zaciekawily powyzsze
ale wszystko po angielsku
:(((((

45. Data: 2005-02-02 20:58:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to tak mówiąc o miłkach różnych to wszystkiego najlepszego okazji
imienin wszystkim Miłkom, Miłosławom, Mirosławom oraz Marii ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Nieźle się zbiegło z tematem ... czy ktoś o tym wiedział czy to
przypadek ??? haha

46. Data: 2005-02-02 21:11:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> No to tak mówiąc o miłkach różnych to wszystkiego najlepszego okazji
> imienin wszystkim Miłkom, Miłosławom, Mirosławom oraz Marii ;-)

Wszystkiego najlepszego, droga Milko, z okazji imienin.

> PS.: Nieźle się zbiegło z tematem ... czy ktoś o tym wiedział czy to
> przypadek ??? haha

Temat jest "Trawnik-problemy". A wiec zycze Ci, abys nie mials zadnych problemow
z trawnikiem!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

47. Data: 2005-02-02 21:24:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat jest "Trawnik-problemy". A wiec zycze Ci, abys nie mials zadnych
problemow
> z trawnikiem!

Dziękuję, ale tak patrząc na te prognozy na lato to będą problemy i ze
spalonym słońcem trawnikiem oraz z innymi pożarami ... Oj niedobrze ...
niedobrze, jeśli prognozy się sprawdzą ... :-(

Serdecznie Miłka

48. Data: 2005-02-02 21:30:56

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to tak mówiąc o miłkach różnych to wszystkiego najlepszego okazji
> imienin wszystkim Miłkom, Miłosławom, Mirosławom oraz Marii ;-)

A dziękuję, dziękuję i wzajemnie :-).
U mnie to także urodziny i właśnie się zastanawiam, jak te świeczki
pomieścić na jutrzejszym torcie ;-). W dodatku najstarszego syna urodziłam
sobie na urodziny, czyli święto potrójne :-).

Z pozdrowieniami, Maria (dumająca nad upływem czasu)

49. Data: 2005-02-02 21:51:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ctrh25$4f9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

| pomieścić na jutrzejszym torcie ;-). W dodatku najstarszego syna urodziłam
| sobie na urodziny, czyli święto potrójne :-).

Wszystkiego najnajnajlepszego...

| Z pozdrowieniami, Maria (dumająca nad upływem czasu)

Nie dumaj, posadź nową roślinę:-)

Pozdrawiam, Basia.

50. Data: 2005-02-02 22:09:45

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego najnajnajlepszego...

Dziękuję Basiu :-)

> Nie dumaj, posadź nową roślinę:-)

Jakbyś zgadła - sadzonkowałam dziś pelargonie i kroplika krzewiastego... Ale
jutro piję szampana od rana :-)
O! W dodatku jutro tłusty czwartek :-).

Z pozdrowieniami, Maria (hmm, niezły krem mi wyszedł:-)

garatuluję :-)
Roślinkom będzie dobrze
drzewko oliwne
Strona WWW