Trawnik - problemy

61. Data: 2005-02-03 08:55:34

Temat: Re: Trawnik - problemy
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl>
:-))))

To znaczy, że ktoś ją dostosował do obecnego poziomu piszących?
Ja pamiętam inną Netykietę.
:-(

> Ależ Wodzu, co Wódz... jesli nie wypadało, to ja odwołuje ;-)
> Jakkolwiek w archiwum zostanie...gdyby nam sie zdarzyła komisja
> śledcza to ja byłem przeciw a nawet za ... heheheh

Ale netykieta nie zabrania czegoś takiego:
http://www.czwa.odr.net.pl/articles.php?id=000000151
5
--
Pozdrawiam dysgraficzno, dyslektyczno i dysortograficznie, Jerzy
PS

62. Data: 2005-02-03 09:01:41

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl>
> grupie
> >
> Można.

Jak uprawiać winorośla?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/rosliny.h

63. Data: 2005-02-03 09:40:47

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A dziękuję, dziękuję i wzajemnie :-).
> U mnie to także urodziny i właśnie się zastanawiam, jak te świeczki
> pomieścić na jutrzejszym torcie ;-). W dodatku najstarszego syna urodziłam
> sobie na urodziny, czyli święto potrójne :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria (dumająca nad upływem czasu)

Wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen :)))
Pozdrawiam, Krystyna

64. Data: 2005-02-03 09:42:06

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>    Serdecznie Miłka
>
>    PS.: Nieźle się zbiegło z tematem ... czy ktoś o tym wiedział czy to

Wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, pieknego ogrodu :)))
Pozdrawiam, Krystyna

65. Data: 2005-02-03 09:59:09

Temat: Odp: Trawnik - problemy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ctspgh$7j3$...@n...news.tpi.pl...

> Jak uprawiać winorośla?

Porządnie, z czułością, w dużych ilościach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Zajrzyj Jerzy na stronę www.winogrona.org
Tam znajdziesz zapewne odpowieź na dręczące Cię pytanie. :-)
J.

66. Data: 2005-02-03 10:47:44

Temat: [OT] Netykieta - było: Trawnik - problemy
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl>
> :-))))
>
> To znaczy, że ktoś ją dostosował do obecnego poziomu piszących?
> Ja pamiętam inną Netykietę.

A co mówi tamta "inna" netykieta odnośnie związku pomiędzy zawartością pola
"temat"
a treścią postu?

Jan_jr

67. Data: 2005-02-03 12:16:37

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Czekałem kto się odważy. Netykieta zabrania ganić za ortografię :-))))

Pora zmienić netykiete.

serdeczności starajaca sie ortograficznie michalina

68. Data: 2005-02-03 13:32:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> Pora zmienić netykiete.

Oj, widze, ze zapoczatkowalem kolejna dyskusje o netykiecie.
A swoja droga ciekawe, czy dyskusja (na jakiejkolwiek grupie)
na tematy formalne, takie jak netykieta, jest OT czy nie OT?

A w sprawie bledow ortograficznych moje zdanie jest nastepujace.
Jesli jest to slowo powszechnie znane i uzywane, a blad jest
sporadyczny, to oczywiscie nie nalezy poprawiac. Ewentualnie, jesli
ktos wysle piaty kolejny post piszac o "chodowli", to mozna poprawic,
ale lepiej na priva. Natomiast jesli jest to dosc rzadko uzywane
slowo i wielu czytajacych grupe ma prawo po prostu nie miec pojecia
jak ono sie pisze, to nalezy poprawic. Znacznie ulatwi to chetnym
uzycie Googli do uzyskania dodatkowych wiadomosci. W szczegolnosci,
literowki w nazwach roslin (z wyjatkiem nazw pospolitych, oczywistych;
np. jesli ktos napisze trswa zamiast trawa) nalezy poprawiac zawsze.

A jesli ja zaczne jakis blad ortograficzny sadzic regularnie, to bardzo
prosze mi o tym powiedziec!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

69. Data: 2005-02-03 13:51:23

Temat: Re: Trawnik ->OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XJpMd.1213$XY5.93@fe2.columbus.rr.com...

> A jesli ja zaczne jakis blad ortograficzny sadzic regularnie, to bardzo
> prosze mi o tym powiedziec!

W kwestii najzupełniej ogrodowej: co wyrasta z posadzonych błędów
ortograficznych? Użyźnianie jakoś mogę sobie wyobrazić;-)

Pozdrawiam, Basia.

70. Data: 2005-02-03 13:56:40

Temat: Re: [OT] Netykieta - było: Trawnik - problemy
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl>
> A co mówi tamta "inna" netykieta odnośnie związku pomiędzy zawartością
pola
> "temat"
> a treścią postu?

A no mówi, że Jan_jr zbyt rzadko tu zagląda i dlatego nie ma komu
pilnować porządku..
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy