Trendy w ogrodach

371. Data: 2003-10-02 20:31:17

Temat: Re: Trendy w ogrodach
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziała
> kupuje
>
> Nie wydaje mi się to całkiem słuszne. Bo przecież sztuka ma być dla ludzi a
> nie dla sztuki. Załóżmy, że rozpatrujemy malarza fresków. On jednakże musi
> swoje działo skonsultować z klientem, bo w przeciwnym razie klient nie
> zapłaci.

Ale szukasz takiego artysty, którego prace odpowiadają Tobie, pasuje Ci jego
styl, nie pójdziesz do takiego którego pracy nie widzałeś. Wtedy kupisz jego
pracę gotową lub jeśli to ma byc fresk to podajesz mu temat, a on robi projekt
uzgadniając szczególy lecz ogólny styl będzie jego nie Twój. To nie model
narzuca swoją pozę artyscie jak go portretuje.
To samo, moim zdaniem, tyczy sie dobrych projektów, równie dobrych
projektantów, którzy projektują sercem, a nie jak rzemieślnicy projektanci,
kompromisem. Wtedy wychodzą te ogrody potworki z iglakami obsypanymi korą i
tonami kamieni nad wyniesionymi nad poziom gruntu oczkami wodnymi.

> Wszystko jest kompromisem a kompromis jest sztuką.

Również przemądrzale pozdrawia
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

372. Data: 2003-10-02 20:43:02

Temat: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:qT%eb.86080$x...@t...neo.rr.com.
..

> A tu ja sie z Toba zgadzam. Noga wyglada inaczej.
> W szpilkach znacznie gorzej niz w obuwiu sportowym.

Tak piszesz Michale bo pewnie nie widziałeś nogi Tadeusza w szpilce :-))))
Pozdrawiam :-)))))
Janusz

373. Data: 2003-10-02 20:44:53

Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem jak taaaaka noga, a lepiej dwie, wchodza do sypialni, a nie do ogrodu
gdzie właściciel widząc taką nogę, w takim bucie, trzyma rękę na telefonie
komórkowym aby szybko zadzwonić na ostry dyżur ortopedyczny, bo w najlepszym
przypadku zwichnięcie nogi gwarantowane:)
Pozdrawiam
Paweł Woynowski

374. Data: 2003-10-02 20:48:44

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3F7C61F8.2020300@poczta.onet.pl...

> W ogrodach umieszczają
> rośliny trujące.

Powojniki, bluszcz, bukszpany, sasanki, ciemierniki, zimowity,
piwonie, przylaszczki, zawilce, konwalie, cisy, paprocie, goryczki,
naparstnice, kopytniki...

można wszakże zawsze posadzić kalafiory ;-)

Pozdrawiam
Ewa stara czarownica z trującym zielem i czterema kotami

375. Data: 2003-10-02 21:21:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

376. Data: 2003-10-02 21:21:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tak piszesz Michale bo pewnie nie widziałeś nogi Tadeusza w szpilce :-))))
:)))))
no wlasnie
:))

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

377. Data: 2003-10-02 21:21:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A tu ja sie z Toba zgadzam. Noga wyglada inaczej.
> W szpilkach znacznie gorzej niz w obuwiu sportowym.
> Ale oczywiscie najlepiej bosa :-)

:)
bosa jest maloelegancka
a wogole kto duzo lazi boso
ma rozciapciane stopy i twardy naskorek
:)
dla mnie noga w butach na wysokich obcasach
jest najbardziej wyrafina
:)
gdybym to ja mial nazwac
trzy synonimy piekna
to tez bylby to kon w biegu
fregata pod zaglami
ale kobieta musialby byc w wysokich obcasach
:)
w zestawieniu balzakowskim
kobieta po kapieli nie pasuje do tych dwoch postalych
ktore dla mnie symbolizuja energie
ruch
swobode
:)

378. Data: 2003-10-02 21:22:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Jak ktoś ma ponad sześć stóp, to może sobie walczyć.

No wlasnie. Policz ile kosztowaloby kupienie buta na wysokim
obcasie na kazda z tych stop i pomnoz przez szesc (ponad) :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

379. Data: 2003-10-02 21:38:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komórkowym aby szybko zadzwonić na ostry dyżur ortopedyczny, bo w
najlepszym
> przypadku zwichnięcie nogi gwarantowane:)
hehe
jesli noga i wlascicielka tej nozki piekna i zgrabna
to nie od rzeczy bylaby rowniez znajomosc telefonu na kardiologie
:)

380. Data: 2003-10-02 21:47:24

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kończmy ten watek bo Janusz straszy jeżami:)
Patrz wątek pt. "Ostrzeżenie"
Paweł Woynowski

nawóz do tuj
modliszka