Trening Umysłu c.d.

41. Data: 2007-10-05 00:12:44

Temat: Re: Trening Umysłu c.d.
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fe3sf6$5v$2@inews.gazeta.pl...

> Takie trudne teksty...

jak za trudne to lepiej nie czytaj ;P

> Masz rację, to bez sensu! Lepiej będzie wydłubać Ci co drugi klawisz w
> klawikordzie. ;)

Ty to polotu w straszeniu nie masz za grosz -nic dziwnego
że musisz szkac kogoś kto ci nudę rozproszy... ;)

> Będziesz się obawiał pokazać nam swój błękit, który pewnie ma
> kolor czerwony (to kolor piekła) ;)

Ty to daltonista jesteś że boisz się aby ci czerwony nie zaszkodził
na każdym przejściu dla pieszych? ;)
A może tak na religii skutecznie straszyli że masz uraz do dziś? ;P
Mnie tam niebo nie tylko z błękitem się kojarzy [wielkim zwłaszcza]
Wiesz: biedny jesteś skoro zachodów słońca musisz unikać przez te
uwarunkowanie na czerwień (to kolor piekła przecież) a i nocą na gwiazdy
musi nie patrzyłeś skoro tylko blu i blu... bleeee ;P

42. Data: 2007-10-07 00:54:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości

> więcej

> jak za trudne to lepiej nie czytaj ;P

Dzięki za radę. :)

> Ty to polotu w straszeniu nie masz za grosz -nic dziwnego
> że musisz szkac kogoś kto ci nudę rozproszy... ;)

Nie widziałeś jeszcze, jaki mam smutny wzrok, którym dzieci straszę...

> Ty to daltonista jesteś że boisz się aby ci czerwony nie zaszkodził
> na każdym przejściu dla pieszych? ;)

Kolory rozróżniam. A dowcip cienki. ;(

> [...]
> uwarunkowanie na czerwień (to kolor piekła przecież) a i nocą na gwiazdy
> musi nie patrzyłeś skoro tylko blu i blu... bleeee ;P

Paru innych rzeczy też nie robiłem.

michał

43. Data: 2007-10-07 00:57:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"
napisał w wiadomości

> Nie tyle gdzie są ale co tam jest ;P

Mam Ci uwierzyć, że większe jest w mniejszym? :)

michał

44. Data: 2007-10-07 11:26:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Ci uwierzyć, że większe jest w mniejszym? :)

A wierz sobie w co chcesz
ale nie wmawiaj że to dzięki mnie ;P

45. Data: 2007-10-07 11:31:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę. :)

Nie ma sprawy- zawsze lepiej ci poradzić coś
mniej szkodliwego niż bardziej ;P

> Nie widziałeś jeszcze, jaki mam smutny wzrok, którym dzieci straszę...

Smutku się dzieci nie boją
to je prowokuje do empatii
i pocieszania...

> Kolory rozróżniam. A dowcip cienki. ;(

Masz nieodporny żołądek.
Trzeba cię karmić cieńką zupką
-tłustej nie strawiłbyś
tylko zwrócił z niesmakiem ;)

> Paru innych rzeczy też nie robiłem.

Najwyższy czas zrobić choć te powyższe
najlepiej z jakąś miłą kobiecą główką
na twoim ramieniu ...powodzenia ;P

46. Data: 2007-10-10 00:03:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wierz sobie w co chcesz
> ale nie wmawiaj że to dzięki mnie ;P

A dobrze! ;D

michał

47. Data: 2007-10-10 00:11:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy- zawsze lepiej ci poradzić coś
> mniej szkodliwego niż bardziej ;P

Łaskawco, dzięki po dwakroć! ;)

> Smutku się dzieci nie boją
> to je prowokuje do empatii
> i pocieszania...

Pewnie kiedyś byłeś dzieckiem? Jeszcze jeden temat? ;)

> Masz nieodporny żołądek.
> Trzeba cię karmić cieńką zupką
> -tłustej nie strawiłbyś
> tylko zwrócił z niesmakiem ;)

Rzeczywiście mi niedobrze... ;(

> Najwyższy czas zrobić choć te powyższe
> najlepiej z jakąś miłą kobiecą główką
> na twoim ramieniu ...powodzenia ;P

No co Ty? Kata miałeś w rodzinie w zamierzchłej przeszłości? Główka? Na
ramieniu? =:o

michał

48. Data: 2007-10-10 01:23:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dobrze! ;D

He he następny...

49. Data: 2007-10-10 01:25:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rzeczywiście mi niedobrze... ;(

> No co Ty? Kata miałeś w rodzinie w zamierzchłej przeszłości? Główka? Na

...odfajkowany.

50. Data: 2007-10-10 14:35:42

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fdu83f$a52$1@inews.gazeta.pl...> Marek Krużel <f...@g...pl>
napisał(a):

> a czym goisz oparzenia? ;)

Mysle, ze mniej cie obchodzi czym goje, a bardziej - czy sie czesto
sparzam. :)

He...he
Re: (?) przyczyna przyczyny
MOJA REFLEKSJA