ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...

131. Data: 2007-09-26 07:29:49

Temat: Re: Trening umysłu
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości:

> Kobry hipnotyzujemy ruchem fleta
> żmijom rzucamy szczury na pożarcie
> samice grzechotnika omijamy z daleka
> co mozliwiają ich odstraszające odgłosy

Nie mieszkałbym w zoo, znalazłbym sobie skromne terrarium... ;D

michał

132. Data: 2007-09-26 07:38:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " napisał w wiadomości:

> I to tak bardzo wydętkowuje? ;)

To od dziury zależy. ;)

michał

133. Data: 2007-09-26 07:44:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Można założyć, że świadomość sukcesu w udzielaniu pomocy działa
> niewątpliwie odstresowo. :D

Najlepszym sposobem na własną chandrę jest odchandrowywanie innych :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

134. Data: 2007-09-26 07:44:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

135. Data: 2007-09-26 07:46:01

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> ;)

A co? Wiosennym być nawet tą smutną jesienią - to właśnie kontynuacja :-)

136. Data: 2007-09-26 07:49:05

Temat: Re: ludzie naprawde wierz? w piek3o, s?d i szatana...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edit pisze:
> Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze to NTG, lepiej byś na takie tematy
> na grypach religijnych

O to to! On ma grypę religijną!
:-D

137. Data: 2007-09-26 07:50:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym przeszkadza oczekiwanie dam
> że oni odkryją bez słów kobiece
> i sami je zrealizują ;)

Przeszkadza? W tym hazardzie jest cały smaczek! ;)

michał

138. Data: 2007-09-26 08:02:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, ja tak nie mam.

To może być rzeczą nabytą.

> Generalnie nie mam poczucia, że ludzie ze mnie coś wysysają. To znaczy -
> świadomość, że zassają tylko na chwilę a potem i tak im wszystko klapnie,
> nie
> powoduje u mnie poczucia bezproduktywnego dawania. To tak jak z życzliwym
> gestem wobec obcej osoby - chwila i tylko chwila, ale dobra chwila. :)

To syndrom braku kontynuacji (że tak to sobie nazwę). Wypływa z braku wiary,
braku motywacji.

> Natomiast prawda, że niewesołe jest, gdy w obliczu czyjegoś problemu nie
> mogę
> w żaden sposób postawić kogoś na moim miejscu i pokazać mu tego problemu z
> mojej perspektywy. Bo opowiadanie - wiadomo - nie skutkuje.

Opowiadanie może skutkować tylko wtedy, jeśli jest się dla kogoś w danej
przestrzeni autorytetem.

michał

139. Data: 2007-09-26 08:08:33

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za straszną uważam siłę społecznego rażenia różnych grup interesu,
> oraz podatność tego społeczeństwa na serwowaną mu poznawczą tandetę.

Poznawcza tandeta a wiara to dwie różne sprawy :)
To o czym piszesz jest winą marnego wykształcenia Polaków.
To że inni uważający się za lepiej wykształconych potrafią tym manipulować
to wina psychologii społecznej :)))
hehehe

> btw, wy sobie tak wycieracie gęby moim nazwiskiem o tak bezmyślnie,
> czy też może po to żeby mnie wqrwić?

Nie zauważyłeś że wpisując swoje nazwisko jako użytkownika grup sam poniekąd
zacząłeś nim "szastać"? :)

Pozdrawiam
Vicky

140. Data: 2007-09-26 08:12:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości:

[...]

> Stawiam kontrtezę że łatwowierność
> można połączyć z założeniem
> iż ludzie zazwyczaj zawodzą*
> co pozwala się nie czuć zawiedzionym
> gdy "zawiodą" i z radością oddać się
> wierze we wszelkie nowe ich deklaracje
> na co nie potrzeba przyjmować żadnych
> energochłonnych i ryzykownych postaw
> psychomentalnych ;)

Po mojemu teza słuszna. Pod warunkiem, że siebie traktuje się inaczej.
Pozwalając sobie samemu na zawodzenie innych odbieramy sens wszelkim
działaniom.
Dla przykładu: Pozwólmy ludziom kłamać starając się mówić prawdę i tylko
prawdę!

michał

Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie
NA SCP