ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...

171. Data: 2007-09-26 18:06:30

Temat: Re: Trening umysłu
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fde368$hc1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Aaaa! Chyba coś kumam...

kum kum ;)

172. Data: 2007-09-26 18:19:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pierwotnie miał być motylek a trutnia wstawiłem samokrytycznie ;P

Powiedzmy, powiedzmy. Z pszczelarką rozmawiasz, to nie kręć ;-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

173. Data: 2007-09-26 18:29:54

Temat: Re: ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś mi się zdaje że większość nie przyznała mi racji, czyli
demokratycznie zagłosowała za tezą, iż propagowanie wiary
w piekło, sąd i szatana jest czymś zwyczajnym, jeśli nie
oczywistym, a jej przyjęcie nie jest niczym niezwykłym

174. Data: 2007-09-26 19:03:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, powiedzmy. Z pszczelarką rozmawiasz, to nie kręć ;-)

At mam w domu parę książek w temacie
-nawet kiedyś "Pszczelarza" prenumerowałem
Ot takie stare chętki na własną pasiekę...

175. Data: 2007-09-26 19:09:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> At mam w domu parę książek w temacie
> -nawet kiedyś "Pszczelarza" prenumerowałem
> Ot takie stare chętki na własną pasiekę...

A to coś nowego!
Jak umiejętnie Cię przycisnąć, to się człowiek zawsze czegoś nowego
dowie ;-)
Bezwyrazowe wyrażanie życzeń mam opanowane, jak widzisz :-D

Tyle, że ja mam miodek, a Ty nie. Należy spełniać marzenia!

176. Data: 2007-09-26 19:11:02

Temat: Re: ludzie naprawde wierz? w piek3o, s?d i szatana...
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> widzę że nie kumasz... dostałaś , upoważnienie?

Nie znalazłam wniosku z podaniem.
:]

Pozdrawiam
Vicky

177. Data: 2007-09-26 19:24:31

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Raczej kurna chata dzielona z poskromioną
> ale ciii...sprawa w trakcie...z tą lub ową ;)

A mi się marzy, kurna, doba 30 godzinna. :]

178. Data: 2007-09-26 19:24:41

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:

> A mi się marzy, kurna, doba 30 godzinna. :]

Ale tylko w wakacje ;-)

179. Data: 2007-09-26 19:46:32

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 21:11:02 +0200, Vicky napisze:

> Nie znalazłam wniosku z podaniem.
> :]

masz nieskonfigurowany czytnik, to właściwie niedopatrzenie
producenta, ale jeśli uważnie przeczytasz instrukcję, to być
może sama sobie z tym poradzisz
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
a netykietę czytała?

180. Data: 2007-09-26 20:00:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Bezwyrazowe wyrażanie życzeń mam opanowane, jak widzisz :-D
>
> Tyle, że ja mam miodek, a Ty nie. Należy spełniać marzenia!

Ja też mam - wiele książek i pszczelarza. Nawet sobie kombajn do obróbki
drewna kupiłem, aby ule samemu zrobić....

Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie
NA SCP