ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...

391. Data: 2007-10-08 13:04:40

Temat: Re: Trening umysłu
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fe5kke$cai$1@inews.gazeta.pl...

> No, nie przesadzaj z tą rangą! Lubię gadać. Ty też. ;)

A nie mówiłem! ;P

> Dobrze, że słyszysz... ;P
> A swoja drogą, inaczej mówiąc, tym akapitem ostatnim chciałeś powiedzieć,
że
> nic nie mam w głowie, tylko coś, co mi dzwoni?... Proszę o prostą
odpowiedź,
> to będę miał może pretekst do tego, czy mam kontynuować, czy przestać z
Tobą
> dzwonić... tzn. rozmawiać. ;)

Nie chcę ci sugerować jaką decyzję masz podjąć
Niech ci dzwoneczek podpowie ;P

392. Data: 2007-10-08 13:14:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> co?

to!
pstro!
byleco!
sro i owo!
to co wolisz!
nie chromolisz! ;)

393. Data: 2007-10-08 13:44:32

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 15:14:07 +0200, Sky napisze:

> Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

wg sjp chromolić znaczy lekceważyć, w slangu fizjologicznym
odpowiednikiem jest oczywiście dżoker czasownikowy pierdolić

394. Data: 2007-10-08 13:52:04

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 04:09:22 -0700, Fragile napisze:

> Czyli wszystko ok ;)

nie wiem co rozumiesz przez wszystko

395. Data: 2007-10-08 16:43:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg sjp chromolić znaczy lekceważyć, w slangu fizjologicznym
> odpowiednikiem jest oczywiście dżoker czasownikowy pierdolić

No patrz! Tylko ci dać Marku wybór
i od razu przychodzi ci ochota
na dalsze analizy i konstatacje ;P

396. Data: 2007-10-08 17:54:36

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 18:43:40 +0200, Sky napisze:

> Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> No patrz! Tylko ci dać Marku wybór
> i od razu przychodzi ci ochota
> na dalsze analizy i konstatacje ;P

nieuprawnione tak wnioski jak generalizacja, widocznie mam
taki nastrój

397. Data: 2007-10-08 20:30:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widocznie mam
> taki nastrój

wpadłeś weń? ;P

398. Data: 2007-10-08 20:40:14

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 22:30:18 +0200, Sky napisze:

> [...]

ładnie to tak wyskubywać fragmenty cytatów?

> wpadłeś weń? ;P

ostatnio przede wszystkim odbierałem co ludzie mają do powiedzenia,
co mnie chyba wprowadziło w taki nastrój, jakby filozoficzny

399. Data: 2007-10-08 21:43:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ładnie to tak wyskubywać fragmenty cytatów?

mnie się podoba ;)
przynajmniej widać
jasno do czego mam
ochotę się odnieść
;)

> ostatnio przede wszystkim odbierałem co ludzie mają do powiedzenia,
> co mnie chyba wprowadziło w taki nastrój, jakby filozoficzny

Eeet...jesień idzie
1liścioopad wkrótce
my ludzie tak mamy.

400. Data: 2007-10-09 12:41:48

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 23:43:59 +0200, Sky napisze:

> Eeet...jesień idzie
> 1liścioopad wkrótce
> my ludzie tak mamy.

ja tam wolę się skupić na różnicach, to co wspólne jest mało
interesujące (z wyjątkami)

Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie
NA SCP