Tristan The Kontraktowy

1. Data: 2004-06-29 17:52:29

Temat: Tristan The Kontraktowy
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guten Abend, aloha, salut ça va...

przeszedłem dzisiaj przez godzinę pisania papierków i ostałem się
Kontraktowym. Nieoficjalnie, bo nominację dostanę 30 sierpnia na
konferencji, ale te dziwne papierkologie mam już za sobą :)

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

2. Data: 2004-06-29 18:27:07

Temat: Re: Tristan The Kontraktowy
Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Kontraktowym. Nieoficjalnie, bo nominację dostanę 30 sierpnia na
> konferencji, ale te dziwne papierkologie mam już za sobą :)

Co znaczy godzina pisania papierkow? Przeciez pisze sie wczesniej ( teczka
i te sprawy ) a pozniej to tylko rozmowa.
No i gratuluje oczywiscie :-))))))

--
lukas3339

3. Data: 2004-06-29 18:27:42

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jun 2004 19:52:29 +0200, Tristan Alder napisał(a):

>przeszedłem dzisiaj przez godzinę pisania papierków i ostałem się
> Kontraktowym. Nieoficjalnie, bo nominację dostanę 30 sierpnia na
> konferencji, ale te dziwne papierkologie mam już za sobą :)

Ja egzaminuję się w piątek i już mi się wrzody otwierają z tego
wszystkiego. Im dłużej w tym siedzę i poznaję bagno polskiej edukacji,
odechciewa się siedzenia w tym. Jednym z nielicznych plusów są
uczniowie. Większość przez cały rok marudzi, że ich gnębię itd, ale
po zakończeniu roku, niektórzy szczerze mi podziękowali za to, czego
ich nauczyłem - po prostu mieli okazję porównać swą wiedzę i
umiejętności ze znajomymi z innych szkół. No i okazało się, że nie
zmarnowali ostatniego roku w przeciwieństwie do niektórych swoich
kolegów, którzy zatrzymali się w edukacji na wordzie, bo tak było
wszystkim wygodnie - nauczycielowi, bo nie musi się wysilać, a uczniom,
bo przecież gg i czaty czekają ;-)

--
Grendel

4. Data: 2004-06-29 18:40:24

Od: Yorick <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 - 06 - 2004 (wtorek) o godzinie 19 : 52, na grupie pl.soc.edukacja,
Tristan Alder napisał(a):

> Guten Abend, aloha, salut ça va...

...i przemówił językami ludzi i aniołów ;-))

> przeszedłem dzisiaj przez godzinę pisania papierków i ostałem się
> Kontraktowym.

Gratulacje :-)

> ale te dziwne papierkologie mam już za sobą :)

Tu niestety się mylisz... prawdziwa papierkologia dopiero przed Tobą ;-)

--
Z delikatną sugestią,
że kontraktowym piwo smakuje lepiej niż stażystom,

5. Data: 2004-06-29 18:56:58

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia wto 29. czerwca 2004 20:27 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane lukas3339:

> "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Co znaczy godzina pisania papierkow? Przeciez pisze sie wczesniej ( teczka
> i te sprawy ) a pozniej to tylko rozmowa.

U nas nie, u nas rozmowa to chwilka, a godzinę pisali wszystkie papierki. A
ja se w tym czasie nudziłem.

6. Data: 2004-06-29 18:58:59

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jun 2004 20:56:58 +0200, Tristan Alder napisał(a):

> U nas nie, u nas rozmowa to chwilka, a godzinę pisali wszystkie papierki. A
> ja se w tym czasie nudziłem.

i jakie pytania dostałeś ;-)?

--
Grendel

7. Data: 2004-06-29 19:01:36

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia wto 29. czerwca 2004 20:40 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Yorick:

ale za 3 lata :)

8. Data: 2004-06-30 08:07:29

Temat: nauczyciele degradacja
Od: "edzia" <e...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu znowu Edka. Dziekuje za odzew w sprawie nauczycieli zdegradowanych. I tak
jak sie tego troche obawiałam większość wypowiedzi sprowadza sie do tego, że
niewiele da sie zrobić, a raczej prawie nic. To mnie przeraża, bo uważam że
nie może w naszym prawie funkcjonować pogląd, że za czyjes błędy
konsekwencje ponosi ktoś inny. wyobraźcie sobie taką sytuację. Ktoś kradnie,
a sąd karze osobę przypadkową, całkowicie niewinną. I tak jest w przypadku
nauczycieli. Dyrektor popełnia błąd a konsekwencje ponosi nauczyciel.
Uważam, że jest to łamanie moich praw konstytucyjnych (niestety nie jestem
prawnikiem i nie wiem dokładnie jakich praw - mówię to tak na chłopski
rozum). Teraz jesteśmy w Uni i może jest szansa podania Polski do
Strasbourga. Szukam osób, które chętnie by zaryzykowały taką decyzję. Kiedyś
przeczytałam takie stwierdzenie, że nauczyciele są najbarzdiej nierna grupą
społeczną, że godzą sią na wiele iniesprawiedliwości w swoim zawodzie. Może
czas to zmienić... Czekam na wasze wieści.
Pozdrawiam. Edka

9. Data: 2004-06-30 14:28:20

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grendel napisał(a):

> i jakie pytania dostałeś ;-)?

Nie wiem czy mogę podać, bo potem, tak jak w Opolu, powiedzą, że były w
Sieci i każą Ci powtarzać :)

Pytali o sukcesy, porażki, o to jak pracuję z uczniami silnymi, jak ze
słabymi. Pytali też o to, na jakiej podstawie wyceniam osiągnięcia moich
orłów. O to, co szkoła zyskała na tym, że mnie dostała oraz co szkoła
straciła :)

--
Przemysław Adam Śmiejek

10. Data: 2004-06-30 21:18:34

Temat: Re: nauczyciele degradacja
Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeczytałam takie stwierdzenie, że nauczyciele są najbarzdiej nierna
grupą
> społeczną, że godzą sią na wiele iniesprawiedliwości w swoim zawodzie.
Chyba tak, ja wprawdzie tego nigdzie nie przeczytałem, ale za to to widzę.
Za ten post prawdopodobnie zostanę albo odsądzony od wszelkich cnót, które
we własnych złudzeniach posiadają reprezentanci naszego zawodu, albo (w
najlepszym razie) zignorowany.
Nieważne...
W moim oglądzie prawda jest taka - nauczyciele to ludzie sporej, a często
dużej wiedzy, o rozległych horyzontach, olbrzymim tchórzostwie i
konformizmie, zerowej odwadze osobistej oraz szacunku do siebie
manifestującym się głównie werbalnie, anonimowo lub jak nikt nie słyszy.

> Moze czas to zmienić...
Próbowałem.
Kiedy zaczniesz głośno mówić o naważniejszych problemach - większość Ci
przyklaśnie fundując sobie wspaniałe samopoczucie - "poparłem słuszną
sprawę, jestem OK", po czym zadowoleni i w poczuciu dobrze spełnionego
obowiązku pójdą do domu.
Kiedy zaproponujesz konkretne działania - klaśnie cichutko z 5-10%
rozglądając się żałośnie, czy inni też klaszczą i czy przypadkiem dyrektorek
tego nie widzi.
Jeśli jeszcze nie zrozumiesz i spróbujesz coś robić samodzielnie, dla
przykładu - obejrzyj się za siebie - tam nie będzie nikogo, poczujesz tylko
smród uciekających tchórzy.

No tak to mniej więcej będzie, przykro mi.

--
Pozdrowienia
Jotte

konwersacje po angielsku
awans degradacje nauczycieli
soc.rodziny
awans na mianowanego
pytania na egzaminie komisyjnym z jezyka polskiego