Troche OT :-) Krakowianki

1. Data: 2004-10-07 21:34:00

Temat: Troche OT :-) Krakowianki
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Chciałabym spróbować sama robić biżuterię a konkretnie kolczyki
(w ramach hobby:-).
Czy nie wiecie, gdzie w Krakowie jest jakiś sklepy z koralikami lub z innymi
akcesoriami potrzebnymi do wyrobu biżuterii. Może przez przypadek któraś z
Was "wpadła" kiedyś na taki sklep:-)?

Hanuś

1. Data: 2004-10-07 22:46:28

Temat: Re: Troche OT :-) Krakowianki
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
innymi
> akcesoriami potrzebnymi do wyrobu biżuterii. Może przez przypadek któraś z

Hej,
przerabiałam już ten temat ;)
Polecam ul. Rakowicką, jest kilka sklepów specjalistycznych z takimi własnie
akcesoriami i to dość tanio! Mam na myśli tę część ulicy od Lubicz.
Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-10-08 05:50:35

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanuś napisał:

> [...]
> akcesoriami potrzebnymi do wyrobu biżuterii. Może przez przypadek któraś z

i drugie miejsce poza Rakowicka to ulica, ktore nie przypomne sobie
nazwy, cos na M ale jest tam liceum plastyczne, i tam kolo tego liceum
jest zajefajny sklepik z takimi roznymi bajerkami. Jest wszystko do
robienia bizuterii jak i juz zrobiona bizuteria.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-10-08 08:43:24

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny jesteście nie ocenione:-))))).

Hanuś

1. Data: 2004-10-08 17:04:18

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanuś napisał:

> Dzięki dziewczyny jesteście nie ocenione:-))))).
> pozdrawiam
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

tak mi kolacze ze to ulica Mlaskotow ale to moga byc majaczenia mojej
pamieci ;)

1. Data: 2004-10-09 12:48:13

Od: "zona alberta" <misia =CUT THIS=@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> tak mi kolacze ze to ulica Mlaskotow ale to moga byc majaczenia mojej
> pamieci ;)

Nie są. Mlaskotów 6 :)

żona

1. Data: 2004-10-14 17:28:28

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie są. Mlaskotów 6 :)
>
> żona
Dziś przeszłam Mlaskotów 3 razy i nie znalazłam numeru 6 ...nikt nie
wiedział gdzie jest 6.
Po odpowiedniej stronie ulicy była tylko szkoła i przedszkole ale
poszukiwanego sklepu brak. A może go już nie ma?
Hanuś

(jaki)balsam kojący po goleniu dla mezczyzny???
Wrazenia z Clinique 3-step
krem na noc: tłusty czy nawilżajacy?
L'Oreal Panoramic Curl
/allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały