L'Oreal Panoramic Curl

1. Data: 2004-10-07 05:39:03

Temat: L'Oreal Panoramic Curl
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w TV widziałam reklamę tego tuszu i przyznam, jest powalająca.
Efekt przestrzenny i podkręcający. A jak to wygląda w rzeczywistości? -
pytanie do użytkowniczek.

--
Renya
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=703

1. Data: 2004-10-07 08:41:33

Temat: Re: L'Oreal Panoramic Curl
Od: "Elik" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wczoraj w TV widziałam reklamę tego tuszu i przyznam, jest powalająca.
> Efekt przestrzenny i podkręcający. A jak to wygląda w rzeczywistości? -
> pytanie do użytkowniczek.

Reklama jest dużo przesadzona, ale generalnie tusz ładnie rozdziela rzęsy i
delikatnie podkręca.
Pozdrawiam
Elik

1. Data: 2004-10-07 13:44:02

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

reklama jak zwykle przasadza- tusz jest OK, jak na taka cenę: ma ładne
kolory, trochę podkręca rzęsy, niezby skleja. wady: osypuje się, nie
pogrubia, nie wydłuża- gdyby był droższy, nie kupiłabym go.

1. Data: 2004-10-08 11:56:48

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-07 15:44, Użytkownik justy napisał:
tusz jest OK, jak na taka cenę: ma ładne
> kolory, trochę podkręca rzęsy,

U siebie nie zauważyłam podkręcania, ale moje rzęsy są na to arcyoporne.

niezby skleja. wady: osypuje się,

Tego z kolei u siebie nie zaobserwowałam, u mnie trzyma sie dzielnie
nawet dobę.

nie
> pogrubia,

przy dwóch warstwach, efekt pogrubienia da się zrobić.

Tekla

--
Mail:: t...@t...art.pl JID:: t...@c...pl GG:: 1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

/allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały
test
Sprzedam perfumy SPAM!
retinol na trądzik
Sklep z kosmetykami.