retinol na trądzik

1. Data: 2004-10-06 19:23:54

Temat: retinol na trądzik
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcześniej pytałam w wątku o krem z retinolem. I w domu znalazłam maść
Aksoderm. Posmarowałam sobie buzię na noc. Tłuste to i troszkę mrowiło na
buzi. Ale rano wszystkie ranki po trądziku (rozognione) bardzo się
uspokoiły. Tłustość wsiąkła i cera była ładna. Zrobiłam już tak dwa razy. I
będę dalej testować.
Przypominam że mam cerę koło 30 i mam trądzik hormonalny (typu antybaby albo
trądzik ;). Tłustawa strefa T ale odwodniona.
Ciekawe co o tym sądzicie. Czy robię sobie tą maścią krzywdę?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-10-06 21:38:42

Temat: Re: retinol na trądzik
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BarBarella" <b...@w...pl> wrote in message

> Przypominam że mam cerę koło 30 i mam trądzik hormonalny (typu antybaby albo
> trądzik ;). Tłustawa strefa T ale odwodniona.
> Ciekawe co o tym sądzicie. Czy robię sobie tą maścią krzywdę?

jesli jest to krem ogolnodostepny, to nie powinnas sobie
zrobic krzywdy tym kremem, bo stezenie retinolu jest tam
w miare bezpieczne. dermatolodzy uzywaja wiekszych, ale to
jest pod ich kontrola.

iwon(k)a

1. Data: 2004-10-07 07:47:55

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> jesli jest to krem ogolnodostepny, to nie powinnas sobie
> zrobic krzywdy tym kremem, bo stezenie retinolu jest tam
> w miare bezpieczne. dermatolodzy uzywaja wiekszych, ale to
> jest pod ich kontrola.

O to fajnie :). Na tubie napisali 400 j.m./g.
pozdrawiam
barbarella

Sklep z kosmetykami.
salon fryzjerski NEO na Grodzkiej w Kraku
poduszeczki Scholla
[GwK]Sklep z duzym asortymentem bielizny firmy Kinga
[allegro] hydra zen - prosba o weryfikacje