Trochę OT - artykuł w GW

1. Data: 2003-11-10 07:02:23

Temat: Trochę OT - artykuł w GW
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1768350.html?
nltxx=856991&nltdt=2003-11-10-04-04
Myślę że dość kontrowersyjny artykuł.
Temat - używanie prawdziwych czaszek przez studentów medycyny.

--
Paweł Muszyński

2. Data: 2003-11-10 23:04:54

Temat: Re: Trochę OT - artykuł w GW
Od: "Nimfa" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że dość kontrowersyjny artykuł.
> Temat - używanie prawdziwych czaszek przez studentów medycyny.
>
> --
> Paweł Muszyński

no i ? jak kilka lat temu mialam zajecia z anatomii to kazdy mial prawdziwa
czaszke. chcial czy nie chcial - musial ja miec. nie dalo sie wypozyczyc,
nie dalo sie nauczyc z atlasu, nie mozna zostawac w prosektorium po czasie
zajec. na zajeciach nie mozna sie uczyc - na zajecia trzeba juz umiec.

3. Data: 2003-11-12 08:11:27

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-11 00:04, Użytkownik Nimfa napisał:

> [...]
> nie dalo sie nauczyc z atlasu, nie mozna zostawac w prosektorium po czasie
> zajec. na zajeciach nie mozna sie uczyc - na zajecia trzeba juz umiec.
Mnie trochę zszokowały wypowiedzi wykładowców, z któryh wynikało, że są
absolutnie przeciwni.

--
Paweł Muszyński

CRANIUM potrzebne !!!